Alla inlägg den 29 februari 2008

Av Johanna Sjöberg - 29 februari 2008 18:02

Äntligen är det sportlov, gud så härligt och jag funderar på att åka ner till min gosis redan på söndag men problemet är att jag har inga cash och då menar jag VERKLIGEN inga cash ;/ suuug på det! Har inte skrivit på några dagar nu men som sagt jag skriver när jag har tid, ork och lust. Det får ni fan leva med ^^  Men jag tar lite om gårdagen först så tar vi dagen sen, japp det blir bra det.


Kom i ganska bra tid igår till skolan. Gick på typ två lektioner sen sket jag i resten, palla skolan liksom ;) haha! Drygade på hela dagen sen drog jag och evelina ner till stan vid halv tre, hon fick låna dannes busskort fast sen gav hon tillbaka det och vi åkte ner till stan och träffade andreas, tog en rök och dampa på som vanligt. Sen så såg evelina D.B och fick cp damp för han vägrade att stanna, jävla äckel tönt han är .. han kan inte ens stanna och reda ut skiten utan han måste dra därifrån? hmm, hans problem inte mitt. Sen runt halv fyra så gick evelina och jag upp till haga, var faktiskt as skönt att gå en stund. Sen när vi kom upp till henne så gjorde vi toast och drack O'boy sen fixade vi till i soffrummet och skulle kolla på Die hard 4.0 men jag hade redan sett den och den sög. Så vi slog på farlig kärlek 3 men lessnade efter ett tag. Sen kom robin så han föreslog resident evil - apocalypse eller hur det stavas, men tvåan var det iaf. Så vi slog på den men hann inte se så mycket för vi fjantade oss så jävla mycket =D Sen softade vi på och vid åtta drog jag hem, satt och väntade på bussen men orkade fan inte vänta i en kvart till då så jag drog hemöver med mina ben knattandes uppför hela jävla g-holm typ ;) Väll hemma så åt jag med mamma, sen kolladejag på Private practice och jaa, det stavas så! Det var verkligen as bra så jag måste fortsätta se det =) Sen gick jag och la mig vid halv 12 snackade lite med älsk sen slocknade jag sött.


Vaknade halv åtta imorse och var faktiskt pigg, älskar fan den känslan av när man är pigg på morronen och inte dö trött så man skulle kunna dö bara för att sova. Klev upp, plattade håret sminkade mig samt klädde på mig. Drog upp till bussen men missade såklart den första så jag gick tillbaka baxade en cigg av mamma sen gick jag tillbaka. Rökte upp ciggen och vart sur för att jag inte hade ngr egna. När väl bussen kom så hoppade jag på den, drog ner till stan och hoppade på tvåan där upp till haga. Jag är så jävla lat så jag orkar inte hoppa av fyran vid institutsvägen så jag åker ner till stan och tar bussen därifrån upp till skolan istället, smart ass jag är! När jag väl kom till skolan så hade vi redan börjat så jag orkade inte gå dit så jag gick ut med evelina och rökte istället .. snålade till oss 2 cigg av fatima. Sen gick vi in efter vi var klar, och jag gick på engelskan håller på att läsa Nicholas nickelby men killen på framsidan är så fucking jävla snygg (a) asså omg, fast min älsk är också snygg ^^ <3 aja, läste en massa sidor i den iaf sen hade vi fysik med dana, höll på med ngr broar till sen hade vi en liten genomgång sen fick vi sluta. Efter det drog sandra, jag, julia och vicky ner till busshållsplatsen väntade på bussen as länge men den kom iallafall. hoppade på den sen sprang sandra och jag in på gulan och köpte cigg, satt oss och väntade på nästa buss och snackade en massa. Sen när den väl kom (många bussturer för mig om dan) Så hoppade vi på den åkte ner till stan sen hoppade jag på fyran och åkte hem. Snackade med mamma en stund sen drog vi ut till birsta och skulle storhandla, vi handlde fan mat för 2.659 ;- haha, äckligt dyrt! Var där i ngr timmar sen åkte vi hem och mamma gick ut med hundarna medans jag packade upp alla 8 kassar. Jobbigt, jobbigt, jobbigt! Sen gick jag ut och tog mig en rök och innan jag började skriva det här så satt jag och kollade på Grey's anatomy. Men nu ska jag äta as godmat med mamma, fläskfilé och potatis sallad sen ska vi mysa till det ikväll med chips, dipp, film och dricka =) Men skriver kanske mer sen inatt eller nåt sånt. Pussypussy!


ha ett superbra sportlov sötnosar

love from hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards