Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Johanna Sjöberg - 21 februari 2008 22:35

Jag längtar efter känslan av att få sätta kniven i mitt hjärta
och känna smärtan lätta från min kropp och min själ
att jag sluter ögonen för ljuset och aldrig mer vaknar,
jag sluter ögonen och önskar en gång till ..
att någon ska hjälpa mig den sista biten.

det är svårt att förklara när ord inte räcker till,
jag försöker vara glad och det är det enda jag vill
tänk att få komma till en plats där ingen känner till dig,
och att få börja om från början och att sluta ta till sig
skita i vad folk säger och leva mer för sig själv,
inte vara så beroende av vänners stöd & hjälp
att kunna vara glad mitt i all skit,
det är en tanke som långsamt smugit sig hit.


copyright - sslowdrug

Av Johanna Sjöberg - 21 februari 2008 17:27

Nu blir det uppdatering igen, sen sist jag skrev så har jag duschat, snackat i tlfn med en massa folks och bara dryga på. Nu ska jag fixa mig, sen ska jag ner till stan och träffa tildiz <3 Ska sola, kolla på skor och sen äta på donken. och jag byter nog namn på bloggen imorrn till; faceyourdream så alla är med på det. Nu dunkiar jag på en massa remixer av apologize låten med timbaland och one republic. Den är nääjs! Nero älskling ska opereras den 3 mars för urinsten i urin blåsan, blir en bukoperation då .. huuua =/ hoppas allt går bra för bäbis. Men han hade annars vare helt lugn idag .. vilket är grymt bra =) nu ska jag leta fram mina perngar och mina cigg, även fast det smakar skit när jag tar blossen för min hals är alldeles igen svullen .. men det är sånt man får ta. Har även beställt fler bilder nu så jag kan ladda upp 200 ist för 100, det är ju fett naajs folks! Puss på alla .. skriver maybe more tonight.


ha en förjävligt grym äckel torsdag

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 21 februari 2008 13:10

Här sitter jag igen och snackar med robin på msn. Vi töntar på som vanligt men söt är han, fast inte sötare än gosis såklart =) wiie! har nyss snackat med mamma typ och jag skulle få åka till gosis i typ e månad i sommar. Så grymt jävla häärligt! Sen ska ju issa typ 4052050520 mil härifrån så då får jag ta hand om nero ^^ haha, det blir nääjs! Ikväll ska mamma bort på middag med jobbet så jag ska ner till stan sen och träffa tildiz. Sen ska vi dra o sola på bling och sen käka på donken. Jag är faktiskt sjuk så det är tillåtet att äta onyttigt kom mamma och jag överens om ;) och jag har förresten blivit kär igen .. vilket inte var så oväntat men fan asså .. KEN RING! <3 han är så fucking grym och bäst samma med emilush och caustic! Hääärliga skåningar det där. Fast fredrik är avundsjuk för han tror att jag ska lämna honom för ken ring drömmen. Men det kan han glömma, skulle aldrig lämna honom för ngn alls! Guud vad jag vill ha sommar, allting är bara så jävla kallt just nu och fan kan jag inte röka heller, hela halsen gör ont och ciggen smakar skit =/ jbbigt läge kan jag lova! men nu ska jag kolla på film och ringa upp robin på tfln ist ;) puss på alla!


Mitt liv det började på g-hood's gator. Knas med familjen så jag bodde överallt. fattade ingenting, svårt att sova på kvällarna. Mitt i skiten på grund av föräldrarna. Som en pingisboll flyttade jag till mamma. Var nära på att gå om för min hjärna hade stanna! varför då? På grund av allt som hänt, fett jobbigt .. Inget skämt! Dom sa det skulle bli bättre, men det blev bara värre! Med ryggsäcken hos kompisar och hoppen blev färre. Jag vandrar i kylan för mig själv och bara undra, hur nära är jag egentligen på att sjunka? Soss ryckte in och spelade att dom var min vän, vafan hände med mitt riktiga hem? Ett tag visste jag inte ens vart jag kom från. Började skriva ner känslorna på papper. Börja fatta, måste stå på egna ben! Krafterna laddades upp och jag tog mig till mitt liv scen. Alla buade men det var mitt sätt att förklara hur jag hade det. Kände mig sviken av romantiken, polarna försvann enda vännen vart musiken. Fick nya ideér och börja lägga grunder. Kom in på nytt spår. Sket i det förflutna, tänker på framtiden det är där jag ska njuta. Jag tackar gud som tog mig upp när jag var svag och om inte för mig själv, vart vore jag idag?


ha en soft torsdagkväll folks

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 21 februari 2008 08:54

Jag hatar den här dagen, jag bara hatar den för ett fucking skäl som jag önskar aldrig hade hänt! Den 21 februari .. jag hatar inte dagen! Utan själva datumet, men nog om det. Igår var jag hemme från skolan. Har åkt på världens förkylning .. hyffsat jobbigt! Issa har typ nyss blive frisk men då åker jag på skiten ist .. fast hon är inte helt frisk, det är hon aldrig ^^ Satt typ bara framför datorn hela dagen igår, lyssnade på musik. Laddade ner "vanage point" den verkar faktiskt bra, den har bio premiär 29 februari och om jag inte tar fel så blir presidenten skjuten osså ser dom en sak i åtta olika vinklar eller vad det var =) Sen bytte jag designen igår igen. Tyckte att den här blev mkt bättre med beige/svart! Nu ska jag ut och ta mig en rök .. men skriver mer sen och glöm inte att checka http://johannafolke.bilddagboken.se Sen tänkte jag även byta bloggnamn igen, till typ; faceyourdream .. bara för att jag heter så på lunar =D puss på alla!


ha en skön torsdag

love from hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards