Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Johanna Sjöberg - 26 februari 2008 23:55

ohw shiet, snacka om att tårarna bara rinner på mig nu asså. Satt och läste all meddelandehistorik på msn sen när fredrik och jag började snacka med varandra, jag har seriöst världens finaste pojkvän. Han är inte som alla andra killar, visst många tkr att han är för kriminell och grejjer men som 2pac sa - only god can jude the criminals. och det är så jävla svårt att vara utan honom men snart ska jag ner och gosa sönder min älskipälski. Nu ska jag shut the computer down and slagga. Imorrn blire birsta m. älsklings flikksen, ska köpa en as fin tröjja på monki som jag har hittat! Så äckligt jävla snygg äre den ;) Sen ska jag köpa ett par nya skor, har hittat ett par as fina rebook och ett par puma som jag ska ha =) Sen i maj blire piercing i underläppen och i tungan. Så jävla nääjs, sen är jag även fett sugen på att tatuera mig i nacken .. fan asså! vill göra det nu nu nu nu =D


Har även beställt mitt löshår nu, men ska nog avbeställa det för jag kom på sen att det var syntets hår och det smälter när man färgar det. Så den skiten skippar jag och köper i äkta hår istället. Kommer seriöst få fett långt hår, ska ta 65-70 cm i mörkbrunt sen äre ju bara att färga om det även om det blir fel färg. aja, somsagt nu ska jag slagga och sova sött! btw, bara jag som hatar snön som öser ner ute nu här i sundsvall? ucsh, fy o blä .. jag som trodde att våren hade kommit men fan heller, aja skitsamma! Det måste ju bli sommar nån gång iaf, skriver mer om gårdagen imorrn när jag kommer hem från birsta city. Pussypussy!


I’d take another chance, take a fall, take a shot for you

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 26 februari 2008 08:59

Nu sitter man här igen, är så fucking jävla trött men vill endå gå till skolan .. haha, konstigt det där! Nu ska jag ta mig en rök på balkongen sen ska jag väll fixa mig och dra till school, mamma kommer hem 12 idag så jag kan inte gå hem tidigare heller om jag skulle börja må dåligt igen för då skulle hon fan seriöst lacka ur som klotterfärg, det där sa jag snyggt ^^ haha! Stör mig även på en viss person som har börjat skriva som mig i sin äckel blogg .. fjolligt! aja, somsagt .. nu blir cigg sen fixa mig och äckel skolan .. en dag står jag nog ut. pussypussy!


ha en fet skön tisdag

love from hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards