Alla inlägg under oktober 2007

Av Johanna Sjöberg - 17 oktober 2007 22:07

yeas, baby :) har nyss kommit hem från evelina. men tänkte att jag skulle dra lite snabbt om dagen först!Klev upp 7 o fixade mej o var typ helt död i huvvet & i kroppen! :/ men jag pallade mej ner till balders & då säger dom att det inte är ngt fucking jävla idrottsval så jag & sopfijah dampade loss o sen drog vi hem till mej .. käkade lite & snackade på innan vi drog tbx till skolan. Hade livskunskap med lena & Anna-carin. Sen vart det svenska, lunch, kemi/biologi/spanska & SO. Fast sofijah o jag gick inte på spanskan o SO! palla det liksom, mwaahahaha ^^ jaja, sen drog vi hem o softade på .. innan henne's morsa ringde o var as förbannad för att hon var med mej =S asså .. det är helt skumt hela den här skiten!


Sen drog sofijah hem & jag fixade mej innan jag drog ner till evelina & kebbe, fast jag fick inte först av mamma för jag har utegångsförbud ='S men efter lite tjat & hundra telefon samtal av evelina så gick det igenom. Slängde mej på bussen & drog ner till henne .. Sen kollade vi på ngn dans rysare, och HAHAHAHAH evve vart juh as rädd hela tiden medans kebbe & jag bara satt & hånade henne =P efter det kollade vi på ngn anann film om ngn tjej i forsterhem o shit! bra varen iaf! :) Sen skulle kebbe hem så vi drog till skönsberg där han's morsa hämtade upp han o sen gick evelina & jag till skönsberg's centrum o lodade på .. Träffade 2 killar o den ena var as söt =O damn asså .. ! mwahaha ^^ Sen drog vi till busshålls platsen & jag drog hem. Så nu ska jag vänta på gosis sen ska jag sova stenhårt :) har as dryg dag imorrn "/ men jaja .. blir fetaste festen om 2 veckor iaf, så då blire partyy partyy ;) gaaah, vad jag längtar !! ^^ men sov gott nu sötiiisar!


Hur kan nåt så stort förvandlas, hur kan man tappa orken att andas. jag blundar och håller andan lite till, hjärtat stannar, fan vad ska jag ta mig till. för jag vet att 100 år från nu kommer det alltid vara du när jag blundar!

Av Johanna Sjöberg - 16 oktober 2007 23:00

Vaknade 7 imorrse & var riktigt jävla halvdöd liksom "/ slängde på mej kläder,smink,fixade håret & dunkade på musik tills mamma vaknar och får som vanligt fri spel på mej =S men jaja, what ever! Sen när jag kom till skolan hade vi Kemi/biologi m. anders sen Matte med Dana,lunch o sista letionen var SO med madde. mwahahaha, även att dom andra fick gå kvar, asså dom som har träslöjd xD gaah, jag hade blive fett piss off om jag hade fått stanna kvar, men det är jag det ;P

Sen drog jag hem satt mej vid datorn & lodade, elr jag hjälpte mami i tvättsugan först osså frågade jag henne snällt om jag kunde få en ny jacka eller väst. Så nu ska vi åka & handla en väst på stadium på fredag =D weei, den finns i; Brun,rosa,svart & vit .. ska nog ta en i svart elr brun .. men vette fan =P SÅ KOMMENTERA VAD NI TKR FFS =D Den går på 998:- osså ska vi köpa vantar, mössa halsduk o täckbyxor till .. fast vette fan om jag vill ha ngr täckbyxor ;o men jaja, det tar vi dåe =D blaaaa, finns inge mer att skriva om .. Blir fest i ljusta om 2 veckor .. men då är jag på åland så det bliringe partajj :( men ska nog festa på båten ist eftersom älskliingarna ska med fan! =D <3 gaah, vad kul det ska bli asså! men nu ska jag sluta babbla på om ingenting .. ha en bra kväll & sov gött ftw! ^^

- cya biatches ,

Av Johanna Sjöberg - 15 oktober 2007 23:03

mm, en till fråga över dagens konstiga gång? varför finns kärlek? de är bara jobbigt, irriterande och störande? sen blir man as ledsen och de där glada och helt jävla underbara varar i en kvart ungefär? fel att bara ha en KK om de ska vara så viktigt att knulla?  bara en stor parentes (!)

Av Johanna Sjöberg - 15 oktober 2007 22:18

yeas, helt sjuk rubrik men sitter & lyssnar på den nu med backyard babies <3 så fett grymt sköna så det finns inte!


Igår var jag i stallet med Issa o träffade Andrea som jag inte har träffat sen april fan "/ sjukt långt asså! sen skjutsade issa's brorsa hem mej osså åt jag lite med mamma,benne & janne innan dom dog iväg. Mamma skulle jobba kväll,janne skulle bara hem & benne skulle hem o loda vid datorn =P haha, sen satt jag mej & kolla på; The omen & Hostage, båda var väll lika bra men the omen var helt klart bäääst ;P mwahaha ! Sen softade jag vid datorn innan jag hoppade ner i sängen o slog igen ögonen! (:


Vaknade 7 imorrse av att klockan ringer & jag är helt körd i huvve, mår illa & vill bara spy sen dööööö! "/ Fixade till mej, drog till skolan & snackade inte med sofijah på hela dagen eftersom hon vart sur på mej igår .. men sen drog jag hem vid 12 för jag var helt cepe fuckad i huvve (som vanligt) osså har jag fått svinkopper av josse, mwaaha tack sötnoosis! ;P la inte. Sen snackade jag med sofijah & vi blev vänner igen, så hon kom upp osså kollade vi lite på Pirates of the carribean 3, fast jag har den på datorn & jag har sett den hur många ggr somhelst x) men jaja, det fick gå! sen åt vi o sofijah stack hem efter det. Sen åkte Janne & jag till preem & köpte, Bonaqua, VILKET JAG BARA ÄÄÄÄLSKAR !!! <33333 damn asså, min drog detdär ^^ sen hämtade vi upp sofijah vid 6 osså drog vi till stallet, haha även att sofjah & jag satt o åt hur mkt glass somhelst som hon hade med sig så nu mår jag sjukt illa o jag kmr inte få rida på as länge juh, jävla cepe fitt rygg o inflammation h-vete! "/ allt går åt skogen fan ! men jaja, nog med det. Sen hämtade janne oss osså drog vi hemmåt, släppte av sofijah & nu har jag nyss duschat & kollat klart på CSI, vilket suger typ jäämt ='S var sjukt mkt bättre förrut asså, men jaja .. inte så mkt att göra åt!


yeaas , imorrn slutar vi 12 =D fett naaajs asså, bara för att dom som har textilslöjd får sluta tidigare än dom som har träslöjd och dom måste fan gå kvar tills 10 över 3 =S hahahahahahahahahaha, STACKARE ! =O

men nu ska jag snacka lite med gosis (: sen ska jag sova stenhårt! ^^


kisses from johanna,

peace and love suckers!

Av Johanna Sjöberg - 13 oktober 2007 19:51

Hon & hennes pappa kom & hämtade mej på navet vid tolv sen drog vi till stallet och lunchade & fixade Nero. Efter det så drog vi till kings o träffade hennes mamma :) sen hanlade hon ett nytt pullar träns osv, sen drog vi o handlade osså får vi hem o tog ner sommarhagen så nu äe den borta :)

Sen kollade vi på 8 mile & åt kyckling med sallad, mummsigt =D Imorrn blire ny stallet där nero ska stå för dom ska skriva kontrakt osså flyttar dom han 1 november , sen ska jag börja rida han ngn/ngr dagar i veckan, hääärligt ! ^ sen på höstlovet så ska issa ha ferran i ngr dagar så då ska vi rida & ha det kiing! =) men nu ska vi titta på film elr ngt sånt :) hörs imorrn vänner & ovänner!  slänger upp en bild nedanför på issa ;) <3

peace and love.

Av Johanna Sjöberg - 10 oktober 2007 21:40

Dagens vill ha: en moppe! ;)
Dagens klädsel: Mybyxor, linne,tröjja, jacka & sneakers =D
Dagens smink:  foundation puder,mascara & eyeliner
Dagens frisyr: uppsatt med utsläppt lugg =D
Dagens låt: Ja Rule - Clap back. så otrooligt bra ;)
Dagens planer/ gjort: Jadu, skola,sove,städa,vare med sofiah & har nyss sett klart grey's anatomy <333333333 =D
Dagens saknad:  papi "/ <'33
Dagens mat: korv & makaroner
Dagens bästa:  slutade 12 , yeeeaas :)
Dagens dummaste: men trött ;(
Dagens misslyckade: inget vad jag vet ,för jag är så himla bra :)
Dagens drog: tugummi <3 har blivit lite som ett beroende.
Dagens köp:Ingenting
Dagens godis: Ingenting
Dagens humör: glad =)
Dagens ord: hahahahahahhahahahahaahah.. skratta din jävla sooopa! x)

Av Johanna Sjöberg - 9 oktober 2007 23:05

Måndag


Skrev ingen blogg igår så jag drar ngr meningar kortfattat.

Klev upp som vanligt 7. tog ngt att äta, sminkade mej, klädde på mej osv och gick till skolan! dagen flöt på som vanligt & jag hade ont som fan i handen "/ men shit the same. Senare på kvällen så vart det stallet, red inte för det var kontroll/lydnads hoppning och min ceeeeeepeeee rygg är fortfarande pajj typ! Så emma, jag,karin & agnes satt & tittade på samt snackade osv :) sen när lektionen var slut så drog jag hem, kollade på CSI, duschade, satt mej vid datorn och la mej sen och såg på Bad boys II som jag inte såg klart i söndags för jag orkade inte, slutad med att jag somnade runt halv 4 och skulle upp 7.


Imorrse ringde klockan på 7 klev upp o fixade mej sen gick jag till skolan i mina nya skor =D (slänger upp en bild ovanför) dom är röda på bilden men dom som jag har är "off white" :) sen gick vi abra till 12:40 för sen skulle vi ner på bion & se Little miss sunshine med ngr andra klasser från ngn annan skola :) sen drog sofijah & jag ner på stan och softade runt, hittade en as good parfym på cubus, puma ... nånting hette den =D lungt att jag ska ha den, även fast den kostar runt 400:- men jaja, den luktar gött iaf =) sen gick vi & köpte mjukglass, 2 GGR =O mwahaha, glass - omaner liksom! sen tog vi bussen hem och när jag kom hem så hoppade jag ner under täcket & höll på att somna innan sofia ringde & sa att hon inte fick gå på fotbollen ikv "/ så det vart lite surt för oss båda, sen hoppade jag in i duschen medans sofiah ringde typ 30 ggr ;O sen vart det mer film med mamma & janne, det var ngn as rolig iaf =D


Imorrn börjar vi kvart över 8 och slutar 11:20 WIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEE =D har bara idrottsval, Livskunskap / svenska sen slutar vi för lärarna skulle ha friluftsdag typ =) häärligt det, men pallar inte skriva mer, ska se om jag hittar ngn fest till helgen! :) hare bäst vänner & ovänner!


-Kisses from johanna ,

Av Johanna Sjöberg - 7 oktober 2007 23:14

Lördag

Drog på förfest hos lina o alex innan vi drog till bussen ner mot stan, haha och även att jag flörtade med chaffisen så jag fick åka gratis, mwahaha! lite söt var han iaf ;) sen så skulle lina osså försöka genom att ta på han osv, men hon misslyckades rejält den stackarn! x) Sen satt vi oss längst bak i bussen & sura för att Joel & danne skulle komma (ta inte illa upp grappar, men ni ligger fan inte bra till asså!) men sen vart vi på bättre humör när vi fick röka på bussen för "tomas" haha, buss chaffisen hette så =D och vingliga som vi va så hoppade vi av för tidigt! damn asså, snacka om groggiga xD men ialf, vi kom till linus iaf där det var en massa jävla folk som jag kände. Så det vart mkt kramar, tårar & skratt den kvällen :) trevlans trevlans. Sen snackade jag om frediino som var typ fullpackad och sa hurmkt han tyckte om mej, älskade mej osv :) alltid lika mysigt & roligt att höra :) älskar dej med gooosis ! <33


Sen vart det fetaste eftefesten hos john i nolby, så vi gittade dit och höll på att fjanta oss hela vägen i taxin, mwahahaha! och taxi chaffören han bara skrattade och skakade på huvvet. sen vart det nödstopp vid "gränges" för att faul mådde illa "/ och mätaren tickade på hela tiden & pengarna rann iväg så vi kom överens om att han fick öppna rutan och spy på vägen medans bilen for asså, haha och det knäppskallen gör det! Sen vart bilen bakom oss as förbannad & tutade o grejja,  och vi skrattade bara typ. mwahaha! ^^ När vi kom till nolby så var det fan helt jävla dött , och då vart jag piss off och kastade in en sten i en busskur så glaset rasade och grejjer =S osså var det folk som såg det och skrek osv. så då fick vi rusa genom skogen, typ halv 2 på natten , sen stannade vi upp och garvade och typ alla höll på att kissa på sig x) Sen kom brushan och hämtade upp eftersom han fått bil nu juh fan =D så vi gittade in till MAX och hade matkrig igen , haha.. även att jag fick en äppelpaj i håret =( fan ta dej joooel =O  sen dampa jag loss och hällde dricka på han och gick ut drifrån eftersom att då började känslorna svalla över igen "/  osså kom maja & vicky & söttade mej som vanligt. Tack för att ni finns, aldrig utan er mina party pöwper! <33 sen vart det hemåt färd & sängen direkt.


Imorrse vaknade jag vid 12 av att sofiah ringde, snackade med henne ett bra tag om allt och ingenting! : Sen satt jag mej vid datorn och lodade fram till 2 då gjorde jag mej iordning och drog till birsta med mamma & Janne, letade i en evighet efter ett par byxor typ. men sen hittade jag ett par på ONLY för 699 :- dom var grymt sköna & fina :) iofs, dom var juh bara mörkblå typ men endå, stil fulla iaf =D Sen handlade mamma ett par jeans hon med som var as fina :)Sen drog vi på IKEA & köpte korv sen bar det mot videoteket där vi hyrde; Beck Det tysta skriket & Bad boys II, haha har sett bad boys hur många ggr somhelst men den äger juh ! ^^ Sen drog vi hem & fixade mat sen vart det filmtajm, har inte sett klart hela Bad boys II. och jag kan fan inte sova nu så jag tänkte slå på den igen! :) Imorrn blire skola igen "/ daaampiiiigt! men aja, inte mångaår kvar nu asså. men nu ska jag slå på filmen och somna stenhårt.


Hare bäst vänner & ovänner.

Kisses from johanna ,

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards