Alla inlägg den 22 oktober 2007

Av Johanna Sjöberg - 22 oktober 2007 22:29

10 första:
Första bästa kompis: Sofijah wiklund <3

Första kärlek: haha, lucas hallgren!

Första husdjur: Hund =)
Första semester: Grekland
Första köpta skiva: haha, spice girls tror jag x)
Första riktiga kärlek: lucas hallgren!
Första konsert: oj oj, har vare på så många xP

Första mobilen: LG
Första kyssen: av lucas & det var sjukt länge sen det hände!
Första skolan: Essvik

Sista filmen du såg: Ghost rider
Sista telefonsamtal: Rooowbiin! <3
Sista bubbelbadet: haha, i sommras ute i stugan =P
Sista smset du fick: av rowbin! =P
Sista kyss: aaoow, danne elr joel, kmr fan inte ihåg ;'o
Sista gången du grät: Inatt "/
Sista måltiden: vette fan ;o
Sista cykeltur: ehm, somras =S
Sista låt du hörde: oh, - Ciara ft. ludacris

8 har du nånsin:
Blivit arresterad? jaau, alldeles för många ggr fan! (A)

Blivit kär vid första ögonkastet? yeeas ! <'3
Fått ditt hjärta krossat? yeeas ! :'/
Pallat äpplen? haha, men vafan jag är inte dum! =D
Sagt att du älskar någon utan att mena det? nopp, aldrig !
Givit någon en käftsmäll? haha, japps .. (A)
Busringt till nån? japps, till en kärring på haga ikväll m. julia ;P <3

7 saker du har på dig:
1.Trosor
2. BH
3. Linne
4. Byxor
5. Smink
6. Hood tröjja
7. Strumpor

6 saker du gjort idag:
1.Sovit
2. Åkt buss
3. Träffat dom bästa ! <3
4.Kollat på film
5. Sutte vid datorn
6. Plugga

5 favoritsaker:
1. Vännerna
2. Hästarna

3. Sminket <333333333333
4. spriiten & ciggen ;P
5.DATORN <3

4 personer du kan berätta allt för:
1. Sofia

2. Emma
3.Mamma
4.Lina

3 val:
Svart eller vit? Svart ^ 
Sommar eller vinter ? SOOOOMMAR! <333
Choklad eller chips? venne, båååda (A)

2 saker att göra innan du dör:
1. Leva livet fullt ut
2. Bestämma min begravning x'D

1 sak du ångrar:
1. Finns en massa saker ='(

Av Johanna Sjöberg - 22 oktober 2007 21:59

Josefin dahlqvist - När motvind blåser & regnet piskar, Luta dig tillbaks & hör när jag viskar: För mig är du solsken, värme & glöd, Jag älskar dig från idag till min död. Älskar dig underbara unge! <3

Av Johanna Sjöberg - 22 oktober 2007 20:11

.. lägg ner ditt vapen, Om du inte vill spendera livet i en cell! Lägg ner ditt vapen, Innan du cuttar nån som du håller kär, Lägg ner ditt vapen! Innan din broders död blir samvetet du bär, Lägg ner ditt vapen, Innan du ångrar dig själv! ohh, skön låt det där med ison & fille , haha =D


Imorrse vaknade jag vid kvart över 7, hade fett mkt mensvärk (intressant att veta !? =O )och ville bara krypa ner under täcket igen och sooova!  men pallade mej till skolan & kom fett mkt för sent men sofia väntade på mej endå, tok fia! haha, sen hade vi engelska, och vi ska ha 80 glosor tills på fredag med en massa andra imperfekta former osså! =O fett jobbigt, men bara att plugga som fan nu asså! I lördags så färgade jag förresten håret igen, så det ser typ svart ut =D jaja, efter engelskan så hade vi matte, So, spanska osv .. gick väll helt okej men fortfarande lika jobbigt att gå i skolan! "/ På idrotten hade vi iaf Brottning och jag var inte med för jag har mina jävla ceeepeee svinkoppor som smittar vid kroppskontakt så jag & sofia satt pås idan för hon hade "ont" i foten! =D mwaahaha. Kom hem vid halv 5 för vi satt kvar där nere ett tag, och jag mådde ännu mer illa efter att vi gick hem till sofia & langade 2 öl .. gutt som fan vare, men inte med mensvärk asså! ='( buhu, stackars mej! ^^ blir en kort blogg nu, för nu ska jag krypa ner under täcket & soova som fan! Sen från; 21:00-23:00 äre Cityakuten & prison break, i think =O haha venne, måste kolla upp det dära! ^^ men skriver mer sen!


Johannafolke - Jag älskar älskar älskar älskar dej gosis! <3

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards