Alla inlägg den 31 oktober 2007

Av Johanna Sjöberg - 31 oktober 2007 22:47

När ska du fatta ? bär fan ska du börja fatta .. att jag inte vill ha dej längre. Jag vill inte se dej, jag vill inte prata med dej, jag vill inte ha dej i mitt liv elr ngt att göra med dej alls. Det är över, du och jag hade våran tid .. jag trodde den skulle vara längremen du gjorde ditt fucking val. Dina problem inte mina, du förstörde för oss två .. men endå så säger du än idag att du älskar mej, du kan inte leva utan mej, jag är hela din värld och bla bla bla osv! en gång kanske jag var allt det där för dej .. men inte idag! allt har förändrats mellan oss två .. du har förändrats! Jag gick på ditt falska spel .. du drog benen under mej totalt jag föll och orkade inte resa mej upp igen. Det har hänt alldeles för många ggr nu och det sjukaste är att det har bara hänt med dej. Varenda jävla gång har jag gått på samma sak .. varenda jävla gång har jag alltid fallit lika stenhårt för dej. Men du får mej aldrig på fall igen, du sårade & krossade mej en gång .. aldrig igen! det var ditt val inte mitt. Näe, nu ska jag sluta babbla på om det är.


Dagen bärjade med att jag vaknade runt 8 .. ringde till tandläkaren & avbokade tiden halv 9 .. pallade verkligen nt att gå dit. Gick sen o la mej igen och vaknade av att mamma ringde vid halv 12 och hon var helt jävla fly förbannad. Både för att jag hade skite i tandläkaren osså hade hon fått reda på vad jag brukar göra på helgerna "/ Så hon fick fri spel i telefonen och bad mej göra en massa saker som att, tvätta, städa, slänga all smutstvätt i tvättkorgen, ut med vovven, tvätta osv =S så jag satte igång direkt och har höllt på med det hela dagen .. jobbigt mjo! men v vart iaf vänner när hon kom hem igen .. asså min morsa har blive sjukt social & snäll! =O something is wrong. Men mej göre ingenting ^^ Sen åt vi korv & klyftpotatis, mummsigt eftersom jag inte äte ngt alls på hela dagen! men jag känner mej bara äcklad när jag äter .. och därför så ska jag börja svälta mej själv på dagarna & bara äta middag elr inget alls på dagen .. biverkningarna får jag ta! Imorrn blire att vara med josefin. Ska dit vid 12-13 ngn gång och dampa på som vanligt! ;) Sen ka vi hämta vinterdäcken hos mormor & morfar sen ska vi till moster linda och umgås lite med alla kusiner! :) osså lovade mamma att vi skulle beställa hem mat imorrn & kolla på film och grejjer :) så jag får väll proppa i mej lite fetto mat då .. men då kan jag svälta på dagen ist! Men nu ska jag snart kolla på CSI:MIAMI sen blire väll ngn film och sen slagga :) Sov gott allihopa!

You will learn from your misstakes, mine was you!


PUSSSISAAAAAAAAR

Av Johanna Sjöberg - 31 oktober 2007 00:47

Josefin dahlqvist - Toner av kärleks musik, basen från en tung låt, melodier från det förflutna. Ett hjärta av dess renaste guld i ett par ljusa ögon. En hand av kött och blod, renat. En kropp, en själ och ett par öron. jag var på botten men du fann min hand och närhet och drog mig med upp till himmlen igen. En röst jag hört vid min sida sen ngr månader tillbaka tonade upp sig under mig. En alltid så stor och upptagen plats i mitt hjärta, reserverad utan gränser. En kämpe och fegis, en glad och en ledsen, en älskad och en sårad, josefin vid min sida.

När ditt inre gråter, och ditt liv känns tomt, När vännerna sviker och allt gör ont, När hjärtat plågas av varje slag, När du tror att det aldrig ska bli dag, När natten är mörk frukta ej, Jag finns alltid här för att leda dig, Livet är svårt och allt känns kallt, Men jag lovar jag offrar allt, För du ska aldrig gråta tårar av blod, Det kallas vänskap inte mod, Utan dig skulle jag inte kunna leva mer, Du lärde mig att le åt allt som var svårt, Du fanns vid min sida när allt var hårt, Tack för att du lyser upp min värld, hoppar du så hoppar jag. du är mitt allt & jag älskar dej Josefin dahlqvist <3

Av Johanna Sjöberg - 31 oktober 2007 00:43

Sry för rubriken men asså vafan ska man heta där uppe nuförtiden ? börjar bli svårt att välja liksom x) har fan inge mer att skriva sen sist jag skrev .. jo förresten så såg jag på CSI:MIAMI fett vad det ägeeer! =D men nu ska jag slagga, ska upp fett tidigt imorrn "/ skriver mer då .. Sov gott allihopa!

 BTW - NY OMRÖSTNING =D

PUSSISAR!

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards