Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av Johanna Sjöberg - 6 oktober 2007 20:29

"Går längs den rengntunga gatan där lycktorna speglar sig i vattnet, går förbi alla blanka o genomskinliga människor, stannar upp när jag möter dig, allt det våta o färglösa är som bortblåst du fastnar i ljuset som ett fotografi, ett fotografi som för alltid kommer fylla mitt hjärta med kärlek .."


En fint text som älskling skrev till mej imorrse <3


Vicktor andersson - Du bär ett dyrbart namn och min kärlek är utan villkor! <3

Av Johanna Sjöberg - 6 oktober 2007 17:17

Jag ska dra lite fort om gårdagen innan jag börjar med den här dagen.


Igår efter skolan så gick sofia & jag på stan en snabbis, fönster shoppade missnöjt "/ vill ha allt liksom (nästan =D)hahaha, men iaf, sen sa jag hejdå till sofia & drog hem. Tog ngt att äta och fastnade framför datorn innan Lina ringde & frågade om jag skulle hänga med på fest med hon & alex =D så jag fixade mej och traskade bort mot Alex sen kom lina & FÄRSKING, <3333 my halleeeo! =D haha, så vi satt där & snackade en massa innan vi drog ner till linus i stan. Sen kom det en massa folk som jag inte har träffat på flera månader typ & jag och bruuschan stog och kramades fan as länge =/ i miss you robin. Sen kom såklart Joel & Danne som jag bara vill slå ihjäl,  osså började joel som vanligt med sitt lilla "snack" vilket innebär att han bara ska kramas och hålla på hela tiden. Efter att jag snackat ut medjoel om ett och annat så börjar danne säga en massa saker om sofia som att han vill ha tillbaka henne osv. och då går jag rakt upp i taket & börjar käfta emot danne & alltihop slutade med att Danne satt där typ skräckslagen och skämdes ögonen ur sig och precis efter det så kmr Zanny in med sin äckligt fula pojkvänn (den nya) och han accepterar tydligen att hon bär på joel's barn =S men aja upp till henne! Sen drog vi på MAX hahahahaha, även! hade fetaste matkriget där asså och personalen sa fan inte till heller =D sen vart det efterfest hos "Calle med C" som han vill att man ska kalla han =P Nicklas kom & hämtade mej vid halv 5 och då drog det hemmåt. hoppade ner i sängen och somnade stenhårt och illamåendes =S


Den här dagen började med en rejäl baksmälla vid halv 12 då jag var vid medvetande tog en Ipren & drack hur mkt vatten somhelst. Mamma och Janne hade dragit och handlat så medans jag väntade på dom så slog jag mej ner vid datorn och lodade fram till halv 2. Då fick jag ngt ryck & fixade till mej gick till bussen & fick sitta och vänta i typ 40 minuter på buss h-vete :@:@:@ med en huvudvärk vi inte ska tala om. Drog ner till stan iaf och gick runt & kollade. Det var en typisk höstdag idag för det var kallt, löven låg på backen och alla hade typ vinterkläder på sig. Sen träffade jag danne återigen! Vi gick och snackade osv osså gick vi och köäpte glasss & jag fick 8 glasskulor för 20:- och det skulle i vanliga fall ha kostat 45 kr =D weeei, tack den snälla glassgubben! =) sen sa jag hejdå till danne efter en hel del snack om sofia och gårdagen. Satt mej på bussen & där satt baby osså =D Sen när jag kom hem så drog jag upp till G-butiken och lämnade filmen för mamma var ceeeeeeeeeepeeeeee suuur! x(


Nu har jag precis satt upp buren igen så den hänger i taket :) as coolt vart det x) förresten, glömde att nämna att jag träffade Findus idag osså på stan i sina gröna jeans som btw äe grymt coola & snygga =D vill osså ha sånna juh! men nu ska jag städa rummet samt lägenheten och sen ska jag äta m. familjen. Ikväll blire nog bara att vara hemma, typ ngn film elr så =D men ni kan juh alltid ringa era små pöpper!! ^^

Kisses from johanna

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards