Alla inlägg den 25 oktober 2007

Av Johanna Sjöberg - 25 oktober 2007 22:04

yeeas, har nyss beställt en samlingsbox med Sex and the city :) Den serien är bara så sjukt jävla gryyym ! ^^ <3 Slänger upp en bild på hur den ser ut när den kmr till mej om ngr veckor =) älskar även själva boxen för den är grymt cool! ^^

haha, Julia & jag har fortfarande inte kollat på Die hard 4.0 =S För vi hamnade framför CSI:MIAMI ist, men tänklte att vi skulle slå på den nu (: I helgen så kanske det inte blir ngt hos sofijah för kjell-åke var sjuk & KANSKE skulle stanna hemma .. hoppas vekligen att han & anette åker (A) men nu ska jag & Julia slå på filmen & sen sova, har juh sovmorgon imorrn, gutt som fan! ^^ Godnatt tööösar!


Johannafolke - halllebobbas aaish guuuutt! / juliiiiwiiiiiaaaa =D <3

Av Johanna Sjöberg - 25 oktober 2007 19:40

Just nu sitter jag vid datorn med julia & flummar på som vanligt. Tråkigt nog så ska hon åka hem till malmö igen imorrn =( Men hon ska komma upp till julovet igen och då jävlar blire partajj! =D Hur som helst så sov jag över som vanligt imorrse, vaknade vid 8 av att julia frågade mej när jag skulle upp osså sa jag klockan 7, men då hade hon "råkat" slå av mitt alarm imorrse för hon fick cp damp på det, hahahaha! fett med damp man fick elr vad. jaja, ringde till sofijah & då säger hon att vi börjar halv nio !? då dampade jag ännu mer, för jag hade bara 25 minuter på mej att ta mej ner till skolan, sminka mej , klä på mej osv. haha .. fixad alltihopa kytade ner till skolan & mötte upp sofijah, duktiga som vi var så kom vi bara 10 minuter försent x) haha, hade matte "test" som dana kallar det & det gick som vanligt SKIT =O men jaja, what ever! Efter matten så hade vi spanska, svenska,lunch, idrott på balders, engelska & SO. Sen slutade vi för dagen! =) När jag kom hem efter skolan så snackade jag med julia ett bra tag .. lill pysen hade lite kärlek's problem med en viss kille "/ så vi snackade ett bra tag sen drog vi ut med viktor, lunkan & robin. haha .. garvade som vanligt sönder till robin's kalle "fjonk" anka's röst .. så jävla skön ^^ Sen när vi kom in igen så åt vi med mamma & Janne samt kollade på 8 mile <33333 =D fett vad jag älskar den filmen.


Nu ska vi snart kolla på Die hard 4.0 för vi orkade inte kolla på den igår kväll x) Imorrn btw börjar vi 10:10 för vi inte har ngn idrott =D eftersom vi hade brottning i måndags och då slutade vi runt 4 - halv 5, men vissa kom försent & var inte där så dom börjar vanlig tid imorrn ;O alltså klockan 08:00 ! =O hahahaha, men skyll er själv suuuuckers ! men nog om det .. nu ska vi kolla på filmen & smocka i oss lite fetma x)

Btw, I helgen så ska jag sova hos sofijah för henne's mamma & kjell-åke är i dalarna så då blire fett med FF & spriiit ^^ och röka såklart =P men skriver mer ikväll innan jag går o lägger mej :) hare bäst så länge. på återseende =)

ohh, btw så har jag ny msn, så adda; Summerflow_@hotmail.com sötnosisar! ^^


Johannafolke - Det vackraste för mig är att älskas utav dig.

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards