Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av Johanna Sjöberg - 3 oktober 2007 16:49

Idag vaknade jag klockan sju av att klockan ringde. var grymt trött och ville inte kliva upp! men drog mej upp ur sängen och satt mej vid datorn innan sofia ringde och sa "att vi började klockan 9" så jag hoppade ner i sängen igen och sov till 8. drog till Balders vid 9 och hade inge idrottsval så vi stack ner till skolan & hade en massa lektioner. Dagen flöt på som vanligt. gick jävligt fort, men vi har däremot världens drygaste dag imorrn "/ damn, allt går juh bara skit! :( Sen vart jag sjukt jävla ful på skolkortet ;O shiiit, hur jävla illa somhelst =S Sen tror jag att jag ska lägga ner bloggandet ett tag, pallar inte att skriva nå mer för alla bara gnäller o shit! fett jävla less på allt och dom som INTE vill läsa, LÄS DÅ FÖR FAN INTE!


Weeeei, äntligen har jag fått ett nytt rum =D med ny säng, skrivbord och grejjer, ska knäppa kort och slänga upp ngn dag! :) osså har jag röda väggar nu ist för grå/vita. och det är så mkt snyggare =D Sitter & tränar lite på läxan nu och sen ska jag ringa sofia och dra ner till henne. Pallar inte att äta hemma så jag & sofijah skulle kila till Pizzerian & proppa i oss mat =)

Skriver mer sen ikväll. hare bäääst! ^^


Kisses from johanna


Uppdatering 22:25

haha, punktlig jag är asså =D Sen sist jag skrev så drog jag ner till sofiah, vi dissade pizzerian och driog till sibylla ist. Sen drog vi vidare mot skolan och busade på tills jag fick ett skratt anfall och la mej ner på marken & garvade sönder, tärt! Sen drog vi till Preem och köpte glass samt godis, sen kom my babe föbi & jag vart såklart överlycklig, sen satt vi där & snackade ett tag (medans sofia rånade mej på godis =D näärå, hon fick faktiskt!) innan jag började dra mej hemåt, gick även genom skogenoch det var värsta äckel-gubben som föröfljde mej typ =S asså det var fan as läskigt, som nog alla tkr men shit the same ! Sen när jag kom hem så satt jag med och kollade på Grey's anatomy, grinade fan sönder ='( asså fuuuuck it, hon får bara inte dö!!! Sen snackade jag med robin osså hade vicktor skrive ett meddelande till mej när jag kom hem (glömde att nämna det!) såhär hade honey skrivit:


"Om du säger det så tror jag på dig, men har hört från fler att du är kär i Robin o när du skrev som du gjorde på din press o du har en bild på han så trodde jag du va kär i han. Kommer aldrig att lämna dig min älskling, i mitt hjärta kommer du alltid vara min, jag älskar dig Johanna <3"


naaaw, värsta guulligt! älskar när han skriver så! :) <3 Imorrn blire skola igen , veckan's sämsta dag lixom "/ plus att min inflammation i händerna är tillbaka, GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Om det är ngt jag hatar så är det inflammationen, den försvinner juh fan aldrig =S men nu ska jag duscha och fixa mej inför imorgon sen ska jag hoppa ner i min NYA & SKÖNA säng och prata med älsk innan jag somnar :)

Hejdå Vänner & ovänner.



Kisses from johanna, again!



I smile because you're my dog. I laugh because there's nothing you can do about it, I love you soet <3


Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards