Alla inlägg den 30 oktober 2007

Av Johanna Sjöberg - 30 oktober 2007 22:24

Vaknade runt 9 imorrse och var pigg !? haha, har väll aldrig hänt förrut =P klev iaf upp, duschade, åt frukost, satt vid datorn osv! snacka med älsk osså redde vi ut allt shiit .. känns skönt faktiskt! :) tog bussen ner till stan runt ett. Träffade Josse & Emma där sen gick vi runt och kollade på en massa olika affärer och dampa på som vanligt (a) haha, roligt vare iaf ^^ osså köpte josse en massa käder, asså snacka om att den ungen måste vara rich ? =O haha, sötajeevel ;) <3 jaja, sen drog vi till donken såg min gosis (a)<3 osså träffade jag; julia, ellen & linnéa =D snackade lite snabbt med dom innan jag drog till kassan och köpte en chicken burger fast sen köpte jag en till för jag var så jävöa hungrig =D proppade i oss all mat sen traskade vi omkring ännu mer på stan så nu värker mina fötter så in i h-vete "/ jobbigt värre.


Tog bussen hem runt fem. satt mej vid datorn typ direkt BTW så glömde jag att nämna att emam rökte första gången idag med mej ^^ bjussade josse på en cigg med osså ville bara emma smaka ;o haha, men hon gjorde det iaf ^^ Men ialf, när jag kom hem så satt jag mej vid datorn & loda .. snackade med josse och en massa folks samt blev orolig för gosis "/ <'3 men jaja .. måste snacka lite med han med ^^ haha! Sen kollade jag på Desperate housewives ( elr hur det stavas) var riktigt bra idag faktiskt =) sen smsade jag lite med josse & nu sitter jag o väntar på att CSI miami ska börja =P


Imorrn blire tandläkaren vid 8, fett jävla jobbigt när man har lov, både att kliva upp tidigt & vara där i 40 minuter =( som tur är så ska joffie förgylla min dag imorrn genom att vara med mej =D haha wiie, ska typ vara hemma hos henne la ngt sånt =P trevlans trevlans! ;) men nu ska jag slå på ngn film .. typ rat race elr ngt sånt .. var så länge sen jag såg den. hahahahahahahahahaha =D skriver mer sen inatt =)


KYSS & SMEK

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards