Alla inlägg den 27 oktober 2007

Av Johanna Sjöberg - 27 oktober 2007 23:31

yeeeas, äääntligen så har jag fått en ny telefon! fick den av janne så snäll som han va, haha =D slänger upp en bild nedan! :)

Yeeas, Sofijah & jag somnade runt 5 imorrse fast vi hade fetaste kriget i sängen före, haha fy fan vad jag "slog" sofijah med alla kuddar & shit x) jaja, vaknade vid 12 imorrse & var fortfarande ceeepeeee trött. Klev upp åt frukost samt kollade på Snålvatten & jäkelskap, haha fett ägd la !? ^^ jaja, sen drog sofijah hem ohc jag följde henne till sjukhuset där henne's farmor väntade på henne =) Sa hejdå och sen gick jag på en liten promenad. När jag kom hem så var mamma & Janne hemma för dom hade vare på IKEA osså hade dom köpt telfonen =) den kostade typ 2-3.000 i affärn! =O haha, jaja glad är jag iaf =) fast egentligen så skulle mamma ha den men då fick jag den ist (A) haha, yeeas !^^ Man fick öven fetaste högtalarna & hörlurar (bilden) till telefonen  och det bästa är att det är "Bass reflex" asså det är grymt mkt bass i dom =D me so happy, you know!


Bråkade med vicktor halv 4 inatt osså .. vart bara en massa strul "/ men det löste sig och allt är bra igen! <3 daamp, är så jävla röksugen men såklart så har morsan snott mina cigg, fuuuuuuuuck iiiit! ='( nu ska jag sätta me framför tv;n igen och kolla på Casanova .. skriver nog mer sen innan jag sussar! På återseende ^^

BTW, MITT NYA NR ÄR; 076 11 24 590 =D

Av Johanna Sjöberg - 27 oktober 2007 03:56

Sofia wiklund

Du är min allra bästa vän gumman & du är hela mitt allt. aldrig att jag vill vara utan dej för du har alltid ställt upp & torkat mina tårar och tröstat mej, du svarar alltid när man ringer & vill prata ut. Du lyssnar alltid & finns där när man behöver dej som både mest & minst. jag älskar dej min lilla töööönt! <3


Emma kolar

2 ord, syster & bästa vän - helt klart, du är den bästa som finns i mitt liv och du får mej alltid på fötter igen, Du har räddat mej många ggr från att falla över kanten och det kan jag bara tacka dej för älskling. Du betyder mer än massor & du är mitt allt älskade vän, Syster & bästa vän. Nu & föralltid emma <3


Josefin dahlqvist

Toner av kärleks musik, basen från en tung låt, melodier från det förflutna. Ett hjärta av dess renaste guld i ett par ljusa ögon. En hand av kött och blod, renat. En kropp, en själ och ett par öron. jag var på botten men du fann min hand och närhet och drog mig med upp till himmlen igen. En röst jag hört vid min sida sen ngr månader tillbaka tonade upp sig under mig. En alltid så stor och upptagen plats i mitt hjärta, reserverad utan gränser. En kämpe och fegis, en glad och en ledsen, en älskad och en sårad, josefin vid min sida.


Lina haglund

min alldeles egna syster! det ska alltid vara du och jag, jag tänker aldrig lämna dig. jag brukar nämna ibland att man får älska mig för den jag är, och att jag inte ändrar mig för andra, men för dig ändrar jag mig verkligen. för jag älskar dig så sjukt mycket underbara unge, du och ingen annan ska det vara. forever and ever! <3

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards