Direktlänk till inlägg 25 februari 2008

080225 - måndag

Av Johanna Sjöberg - 25 februari 2008 14:22


Är hemma idag igen, orkade inte palla mig till skolan imorrse så det blir softar dag. Men imorn ska jag dra mig upp i TID och gå till min kära lilla äckel cp fitt skola ^^ haha! Saknar flikksen as mkt nu ju fan, mår så jäla bra när jag är med dom och sara fosshag, hon är min gangsta hoe <3 men somsagt, fast jag vet inte ngt speciellt som jag har sagt men endå. Jo jussteja, idag blire softardag .. ska bara kolla på film och sova typ. Var ner till stan en snabbis förrut också, först tog jag bussen ner till stan för jag tänkte springa till my brush och fråga om han hade nå pengar. Sen när jag står där nere på navet så kommer jag på att jag hade 50 spänn till cigg så jag tar tvåan upp mot bosvedjan springer in på gulan och köper cigg. Sen när jag ska gå tillbaka mot busshållsplatsen och ta fyran hem så kommer jag på att min mattebok ligger inne på dintur kontoret så jag slänger mig på bussen ner till stan hämtar matteboken sen missade jag fyran så jag fick sitta och vänta i en kvart och det blåst så in i helvete men hem kom jag iaf och nu sitter jag här och är så jävla glad för att jag har mina ciggisar =) Ikväll vette fan vad som händer, funderar om jag ska dra ut en sväng till njurunda till emma men har ingen större lust idag :/ får bli nästa istället då .. men nu ska jag ta mig en rök innan PMS mamma kommer hem och kommer lacka ur. pussypussy!


ha en störtskön måndag kväll

love from hanny                          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Sjöberg - 12 september 2008 16:39

NU BYTER JAG BLOGG, FÖLJ GÄRNA MED =) TACK FÖR TIDEN, PUSSHEJS =)   http://poees.blogg.se http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se     ...

Av Johanna Sjöberg - 12 september 2008 15:35

äntligen är skolan slut, så jävla skönt är det. Ska ut till timrå sen ikväll och myspysa med älskling sen ska jag hem för anders och jag ska göra egen pasta med sås och räkor, kräfter o shit =) så jävla gott! Börjar bli äckligt jävla skol less nu och...

Av Johanna Sjöberg - 6 september 2008 12:49

hello på er pussgurkor!   hihi, jag känner mig glad även fast jag bara vill grina sönder just nu! Men vi får hoppas på att det löser sig, har suttit och prata med becca nu och hon berättade om vad som kommer hända osv för hon har gått igenom samma s...

Av Johanna Sjöberg - 6 september 2008 12:46

beslutet som jag tog igår, var det svåraste jag någonsin har gjortjag vet inte vart jag ska vägen, tusen tankar far genom mitt huvudhela tiden, så många känslor och förklaringar som jag inte kan sätta ord påjag mår inte bra, jag mår verkligen inte br...

Av Johanna Sjöberg - 2 september 2008 13:42

usch, har ont i magen fortfarande, mår illa och jag vill bara lägga mig i sängen och ligga där i typ evigheter. aja, sitter här och lyssnar på avenged sevenfold - afterlife är inte så mycket för sån musik men jag äklskar låten och scream också <3 ...

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards