Direktlänk till inlägg 24 februari 2008

080223 - lördag

Av Johanna Sjöberg - 24 februari 2008 00:02

och här sitter jag igen och gnäller hur mycket somhelst för fredrik hur mycket jag saknar honom. Han börjar nog bli jävligt ess, men vafan .. kärlek är kärlek. Vaknade typ tio över ett idag, fick sova hela natten lång utan att hosta sönder mina lungor och min bröstkorg. När jag klev upp så hade mamma redan åkt till njurunda så jag drog igång med lite musik och dansade världens fulaste halvnaken, omg! Sen ringde min baby men jag hörde inte så efter typ 5 samtal så insåg jag att tlfn höll på att vibbrera sönder, typ som mathildas rosa/limegröna dildo. Tragiskt, jag vet =D Så jag snackade med honom ett bra tag och när mamma kom hem så hoppade jag in i duschen, sen gick jag ut en stund med viktor och rökte mina älskade bloss ^^ och jag hade en jävla tur idag för att nu kan jag röka igen, eller alltså jag kan röka utan att det smakar skit och skit hostan håller på att försvinna, jippie! Sen har jag bara softat på hela kvällen. Ätetit tacos och snacka i tlfn, samt har mamma stängt av datorn flera ggr bara för att jag slog på den hela tiden ;) så vi hade värsta världs data maratonet där asså, nääe nu ska jag sluta babbla tomprat!


Willy ringde förrut också. Så jävla skönt att prata med honom, har inte snackat med han på as länge även fast han har känt mig enda sen jag var typ 3 år gammal. men vi snackade om as mkt minne och så! Nu loggade robin in på msn så nu lär väll vi tönta på hela jävla natten, höh! Men nu ska jag ta mig en rök, sista ciggen men måste köpa mer imorrn .. ngn som vet hur länge gulan har öppet? aja, det löser sig .. i värsta fall får jag väll tjata mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt på mamma, fast hon lär inte vilja köpa ut endå, hon tkr det är en "oproffsig sak" mwahahahehehehhöhöhö säger jag bara! Timrå vann även idag på södertälje, så jävla bäst även fast det bara vart 0-1 mot timrå men dom vann iaf =D Men jaja, som sagt .. rök, snacka med robin sen sova, pussypussy!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Sjöberg - 12 september 2008 16:39

NU BYTER JAG BLOGG, FÖLJ GÄRNA MED =) TACK FÖR TIDEN, PUSSHEJS =)   http://poees.blogg.se http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se     ...

Av Johanna Sjöberg - 12 september 2008 15:35

äntligen är skolan slut, så jävla skönt är det. Ska ut till timrå sen ikväll och myspysa med älskling sen ska jag hem för anders och jag ska göra egen pasta med sås och räkor, kräfter o shit =) så jävla gott! Börjar bli äckligt jävla skol less nu och...

Av Johanna Sjöberg - 6 september 2008 12:49

hello på er pussgurkor!   hihi, jag känner mig glad även fast jag bara vill grina sönder just nu! Men vi får hoppas på att det löser sig, har suttit och prata med becca nu och hon berättade om vad som kommer hända osv för hon har gått igenom samma s...

Av Johanna Sjöberg - 6 september 2008 12:46

beslutet som jag tog igår, var det svåraste jag någonsin har gjortjag vet inte vart jag ska vägen, tusen tankar far genom mitt huvudhela tiden, så många känslor och förklaringar som jag inte kan sätta ord påjag mår inte bra, jag mår verkligen inte br...

Av Johanna Sjöberg - 2 september 2008 13:42

usch, har ont i magen fortfarande, mår illa och jag vill bara lägga mig i sängen och ligga där i typ evigheter. aja, sitter här och lyssnar på avenged sevenfold - afterlife är inte så mycket för sån musik men jag äklskar låten och scream också <3 ...

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards