Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Johanna Sjöberg - 28 maj 2008 13:12

Nu har jag slutat för dagen, hur jävla skönt somhelst. Först hade vi livskunskap sen hade vi svenska och där hade vi prov och sen fick vi gå när vi var klar. Men jag gjorde aldrig provet för jag fick reda på det idag lixx -__- Jag drog iaf ner på stan efter skolan, solade och det var så jävla skönt och nu börjar jag faktiskt bli brun igen, härligt :> sen gick jag runt lite. Gick in på din sko och frågade om dom hade fått skorna än men det hade dom inte, sen gick jag ut. Träffade alexandra så vi gick och köpte oss en mjukglass och fyfan vad god den var idag, igår smakade den bara ... usch! sen tog vi oss en rök och pratade om allt möjligt. Sen drog vi till turken och köpte cola och sen for jag hem. Nu har mamma precis åkt till jobbet så jag vet inte vad jag ska hitta på, ska nog lägga mig och sola lite till =) puss godingar!

Av Johanna Sjöberg - 28 maj 2008 08:32

ska snart dra till skolan men tänkte att jag skulle skriva några rader för er först. Jag är skit nöjd med håret iaf, det är hur fint somhelst och nu fattas bara löshåret som jag ska fixa snart, inne i stan för jag orkar fan inte beställa =) igår så pratade jag med älsk innan jag skulle sova men sen dog hans telefon >__< bläääää! näe, nu ska jag platta håret sen dra upp mot bussen. Ska nog ut till robin idag, och sen ska jag nog sola. vill ha färg nu =D pyss gosisaaaaaaaaaaar.

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards