Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Johanna Sjöberg - 2 maj 2008 14:30

haha, sjuka dagar det har varit och jag orkar inte skriva allting så vi tar allting kortfattat och idag är det en månad för mig och min robin =) Åkte iaf ut till robin i tisdags, vi tog det lungt hela kvällen .. bara myste på, pratade osv. Sen på ondag så vaknade vi ganska sent ^^ myste som vanligt en massa, sen vid fem tiden drog vi upp till timrå centrum träffade victor tha man! whahaha, wazza bruschan! satt där och chillade med han ett tag sen kom tyskan, jobbig äckel människa .. sluta dricka kanske? okej, det är väll upp till han om han är alkoholist eller inte men det brann för både victor och robin när han sa att robins mamma var skön. aja, sen kom rebecca, sanna, alicia osv. Sen ville dom ha med oss till tjärn då direkt men vi satt kvar en stund sen kom jocke och kim.


Drog bort till tjärn med dom, sen satt vi där i typ 10 minuter .. rökte, drack, umgås osv SEN SEN SEN kommer snut äckel fan, petter och hedberg försökte sticka men då fick en snut tag i petter, sprätte upp ölen rakt i ansiktet på petter och sen tog han tag i tröjan och gick med han till bilen! sen skulle dom snacka med jerry också, plus att jocke vart snorförbannad ch det vart bara en massa strul .. sen kom det två tjejer från soss, eller dom jobbade för soss med ngt som hette "noll tolerans runt alkohol" tss, töntigt? ;o sen när dom stack, så drog robin, petter och jag tillbaka för att hämta kartan med öl. stack sedan vidare till ngn gång väg vid tåg rälsen .. okej, ingen fattar nog vad jag snackar om nu men skitsamma! ^^ iaf, snuten kom igen, samma snutar även .. vart äckligt less .. så dom hällde ut alla linus och petters 18 öl. Sen fick petters tjej emelias mamma komma och hämta han och det roligaste då var att det var jennie, som min mamma hade jobbat med hur länge som helst och sen kom vi på att jag hade varit med emelia när vi var små och grejjer =) soooft yaaaaaao!


senare drog vi runt hela kvällen, fick smaka whisky av tobbe .. som dom hade spetsat med hur mycket sprit somhelst, hihi men gott var det =D sen vid ett tiden om inte senare så drog jag och robin hemöver, tjockade oss med chips, dipp, dricka och film. sen igår så var vi mest hemma, hade lite små tjaffs men vi redde ut det och han är världens bästa, ingen tvekan om saken =) men nu ska jag gå och hjälpa älsklingen med att montera ihop sängen ^^ han fick en ny imorse så glad är han iaf! och ikväll ska vi ut och äta och sen gå på bio, eftersom det är en månad för oss idag =) skriver väll mer ikväll, sover hemma med gosis i helgen så det är ju bara att höra av er folks, puss på robin, kram på er alla andra =)


ha en skön helg kära bloggisar

love from hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards