Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Johanna Sjöberg - 16 maj 2008 11:56

glöm inte att rösta på omröstningen kära vänner, det är bara 13 personer hittils (akta er för stavfel) och igår hade jag 47 besökare, så kom igen nu =) aja, guud jag måste sluta säga aja & iaf. Men skitsamma, nu måste jag vidare och se till att få nåt i magen. pussss!

Av Johanna Sjöberg - 16 maj 2008 11:48

åååh, äntligen helg .. så jävla skönt. egentligen så skulle jag typ sluta skolan nu för matteläraren var borta men jag stannade hemma istället för jag vaknade så jävla sent så jag pallade inte att dra mig dit och gå på en lektion och sen dra hem igen, hmm .. intresse klubben antecknar! aja, har hand om nero hela helgen, så jag ska vara där och pyssla lite med han o så! igår så träffade jag robin, efter att vi hade varit tre dagar ifrån varann, hua .. jobbigt! okej visst, tre dagar är inte så mycket men det känns endå som en evighet. Sen fick jag även se när han hade rakat av sig ALLT hår, jag höll på att dö .. haha, men han är fortfarande lika fin givetvis ^^ han ska sova os mig ikväll iaf, mysmysmys <3 och puss på min robin! nu ska jag fixa mig lite mat sen ska jag ner på stan en snabbis och sen hem, fixa tvätten och sen till nero. men en uppdatering kommer nog ikväll =) pyss pussys!

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards