Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Johanna Sjöberg - 10 maj 2008 16:51

härligt väder ute .. love it, nu kommer en liten listaaaaa



Dagens datum och klockslag: 10 maj 08, 16:51

Dagens Klädsel: stuprörs jeans, vitt linne, röd hood tröjja samt Bh & trosor

Dagens låt: soul theory mixtape

Dagens dusch: snart

Dagens frisyr: sne lugg, plattat, halvlånga flätor

Dagens händelse: crusing ikväll

Dagens planer: dra ut till timrå, crusing ikväll och ib sen baby

Dagens vill ha: cigg

Dagens saknad: behöver inte nämnas här

Dagens tråkigaste: ont i ryggen

Dagens roligaste: haha, när jag väckte robin

Dagens finaste: min baby

Dagens måste: fixa cigg, pussa sönder robin och ringa brushan

Dagens köp: inget ?

Dagens sjuka: ont i ryggen, fett JÄVLA ont i ryggen!

Dagens kärlek: robin såklart

Dagens mående: sådär, bra till och från

dagens hjälte: behöver ingen hjälte idag

dagens puss: robin såklart

dagens citat: Jag tycker att män är väldigt roliga. Om jag hade en sån där sak som dinglar fram i byxorna, så skulle jag sitta hemma hela dagarna och skratta åt mig själv. / amanda hellström

Nyss: skrattade jag

Nu: väntar jag på middag

Ser fram emot: att få vara med min baby ikväll

Tankar: varför sitter jag här ..

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards