Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Johanna Sjöberg - 15 maj 2008 02:22

det här är helt sjukt klockan är snart halv tre och jag kan fan inte sova för jag tänker bara på robin hela tiden. Vi har inte varit med varann på tre dagar nu, eller ja .. fyra om man räknar med torsdag! Jag saknar honom varenda jävla sekund. blää, det är sjukt jobbigt .. men jag ska ju vara med han imorn iaf, tur är väll det =) har nyss kollat klart på she's the man, kungfilm, hehe! ;> glömde berätta förrut att mamma och jag var ner på ICA ettan och köpte fyra filmer för hundra spänn, bra pris endå ^^ vi köpte she's the man, rosa pantern (haha, den är bäst med steve martin & beyoncé knowles) sen vart det någon svensk film som hette storm, verkar ganska bra faktiskt och sen vart det såklart miami vice med collin farell och jame foxx, ohw .. hetingar! fast robin kommer fortfarande vara hetast =D


nääe nu måste jag avrunda och sova dom 3 ½ timme jag har kvar att sova.

Måste upp sex för att fixa den där jävla saken, blää vad less jag blir! Funderar fan på att slå på en till film och sitta uppe tills jag ska iväg .. det skulle inte vara helt fel !? haha, nä .. nu ska jag nog krypa ner i sängen och skicka ett sms till min finaste <3 aja, hörs imorn .. pyss & godnatt bitches!

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards