Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Johanna Sjöberg - 9 maj 2008 18:28

wiie, fett härlig dag idag! efter skolan drog mamma robin och jag ut till ikea, jag fick min älskade säng stomme, blablabla och nu efter en timmes hårt arbete så står den uppe och den är hur fin somhelst =D ahw, i'm happy .. johanna is happy! nu ska jag fixa mig sen packa och sen drar jag ut till min baby ska nog ta det chill hela kvällen. Blir väll att loda på ib eller nåt! -_- hihi, men det funkish! och imorn blir det cruising, fett jävla najs det kommer bli =D blir väll att dricka lite o så, jaja .. ni märker ju om jag ringer och frågar varför du ringer mig? hihi, jag är cp på fyllish =D blää, jag skriver som lajke'N -_- nu ska jag avrunda inlägget med att säga


  • det kommer nog bli en ganska dålig uppdatering under helgen!
  • jag kommer va för lat för att skriva eller bakfull, nåt av dom!
  •  jag kommer mysa sönder med min finaste och ta det fett chill, sommar nu ju!
  • jag är superduperglad, som ni kanske märker .. puss på alla söta, ciaao!

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards