Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Johanna Sjöberg - 8 maj 2008 23:16

Imorse så blev man väckt av att mobilen ringde, det var robin som försökte köra upp mig ur sängen för att ta mig till skolan men det gick inge vidare bra, 20 minuter senare ringde han igen och då låg jag fortfarande och sov. Allt känns så jävla konstigt nu, jag är inte "ensam i mig själv" jag vet inte vart jag ska ta vägen just nu, vet inte vilken väg jag ska välja att gå osv. Men som tur är så har jag världens bästa pojkvän! aja, jag kände mig inte så peppad på att gå till skolan imorse .. fast det är jag ju iofs aldrig men imorse var det verkligen jobbigt. Så jag tog en hemma dag med en massa ont i magen! Sen fick jag för mig att möblera om på mitt rum så jag skulle få något annat att tänka på. Det var superduper bra kan jag lova, är hårt nöjd iaf! fick lyfta upp glas skivan som data skärmen, basslådan, högtalarna, tangentbordet osv ligger på. fett tung den va! :| blää, men jag fick till det iaf och imorn ska mamma, jag och robin åka och köpa sängstommen plus benen till sängen och en tjock dyna som man har på sjävla dubbelsängen, ni fattar? aja, den som jag har nu är lite för liten så robin ramlar typ alltid ut på kanten när han sover med mig, haha han är söööt ;>


efter jag var klar med möbleringen så fick jag robin att skolka och komma till mig istället :> så vi låg och myste en massa som vanligt, har saknat honom som fan även fast vi bara var i från varann i två jävla dagar, men det kändes som en evighet! Sen drog han ner till skolan igen och hämtade sin väska osv. Så jag fixade mig lite snabbt sen åkte jag ner till stan, snackade med lite folk sen köpte danne cigg till mig, nice nice! =D Sen drog robin och jag ut till timrå, och jag måste bara få skriva det här .. jag älskar verkligen när jag har cigg, för jag får typ panik när jag inte har några ;< bad hanny, hihihi! Robin skulle träna så jag följde med honom, sen när han var klar så drog vi upp till timrå. han gick hem till sin pappa för jag skulle till mormor och äta. Fick wok med kyckling och en massa grönsaker! Sen fick jag pengar till bussen. När jag drog hem till robin igen så kutade jag som satan för jag var rädd att dom hade hunnit låsa portarna, men jag hann. Sen myste vi i hans nya säng, den är fett sköööön ;o sen drog vi ut. Träffade tobbe, adam, jojja och sen kom victor satt och softa med dom vid busshålls platsen medans vi väntade på min buss. Sen när jag kom till navet så sprang jag in och köpte en cola, den satt inte fel hörni! Nu har jag hjälp mamma med tvätten också, ska nog avrunda kvällen med en cigg och för att avrunda det här inlägget säger jag godnatt!



be strong, keep it up and move on

johanna sjöberg

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards