Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Johanna Sjöberg - 6 maj 2008 22:48

Idag var det som vanligt skola, efter det så gjorde jag julia sällskap på bussen hem. När jag kom hem så följde jag med mamma ut med hundarna, pratade på om allt möjligt och hon var inte sur på mig längre =) Sen for vi till rusta köpte färg och lite små saker, sen åkte vi till bauhaus sprang runt överallt och letade hus nummer, krattor, skotkärror osv .. mamma ska ju ha allt nu för tiden! -_- aja, sen åkte vi till IKEA och jag hittade en as fin säng gavel, den är helt underbar .. omg!


Så på fredag så ska mamma och jag åka ut och köpa den, själva huvud gaveln kostar 599;- och "fötterna" till sängen kostar 200;- för 4 stycken =) bilder kommer senare till helgen! Sen yrade vi runt lite till och jag hittade en jätte fin vit hylla för 250;- i fyndhörnan =) det är åtta fack i den och den är superfin ^^ så kul när man hittar något som är billigt, bra och någonting som man vet att man får! nääe, nu ska jag sluta babbla på om mina möbler haha .. men en sak som är bra det är att man kan vända den och den blir skitsnygg då också =D


Imorn ska jag ta nero åt issa, sen ska jag ut till robin i timrå så en uppdatering blir nog senare på kvällen om jag ens orkar skriva då, annars kommer den väll på torsdag =) aja, nu ska jag avrunda kvällen med ett samtal till min finaste sen ska jag sova, puss bitches!

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards