Alla inlägg under april 2008

Av Johanna Sjöberg - 10 april 2008 23:10

och då var man hemma igen, har varit en riktigt skön kväll faktiskt och jävligt rolig. Drog somsagt ut till timrå i eftermiddags någon gång, tog motorvägs bussen så man var ju där på nolltid ;) mysmys! Gick upp till hagalid och väntade på pälski, pratade med tony i telefon också .. sköngrapp! Sen ringdejag mormor och frågade om portkoden in på det där gigantiska ålderdomhems bygget så jag fick den eftersom hon jobbar där. Sen kom robin ut en kort sväng innan han skulle ut och jobba igen, jävligt social han var dårå ^^ Så jag snackade mer med tony och alla hans polare, som är blattar och gud allt annat. Sen vid fyra när älskling hade slutat så drog vi hem till jocke och där var anton också, satt ute på balkongen och rökte och pratade på. Sen fick jocke något cp fel och började bränna upp håret på benen med tändare o grejjer, haha .. sen skrev han hitler på min arm och gjorde hitler korset och sen slutade det med att jag tog min penna och började rita tillbaka, vi var helt jävla mongo ^^ sen gick vi in på hans rum och chillade, haha asså robin och anton var med =) sen drog jag och robin hem till robin vid sju tiden om inte senare. Han åt middag o så sen skulle vi ta motorvägsbussen in till stan men bussfittan kom ju aldrig. Så vi fick ta 609 istället, men det gick lika bra .. skiljer inte så mycket mellan dom egentligen!


Väl inne i stan så vart jag så jävla sugen på donken, men klockan var över åtta så vi tänkte dra hem men då kom jag på att det finns ju en till donken vid järnvägs stationen så vi gittade dit och om ni undrar om vi var normala på vägen dit så kan jag ju säga ett starkt nej =P hahahahah! men när vi kom dit iaf så beställde jag en bic mac med plus meny o grejjer och som tur är så har robin älskling studentkort så han fick allt mycket billigare =) min gosis är bäst! Sen gick vi vidare mot navet igen, gick in där och träffade ellinor rouna .. aslänge sen man träffade henne ju så vi snackade lite med henne osså pratade jag av henne en cigg, asså jag tjatade om en så tillslut så fick jag en =D haha, gogumman! Sen tog jag och robin kvart över nio bussen hem till mig, träffade anna också =) haha, HAGAMANNEN! bästa någonsin, så hon tog bussen med oss upp till haga .. kramades hejdå innan hon flög ut genom bussjäveln .. haha omg! och nu sitter jag här och min älskling åkte hem för en stund sen. Imorn blir det jobba och sen blir det att fixa nero åt issa och efter det blir det att fixa till sig och sen dra på feeeeeeeest ^^ så jävla nääjs kommer det bli! wiiiihooooe motherfuckers, närå skoja! men nu ska jag nog avrunda .. ska kolla på andra säsongen av girls of the playboy mansion .. så jävla bra! puss på alla men mest på min robin <3


sov gott vart än i världen ni befinner er

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 10 april 2008 10:58

för det första så har jag inte all tid i världen att skriva om hur hela min dag ska se ut. Jag får skriva sen ikväll om hur dagen har sett ut istället. Har typ nyss vaknat, så nu ska jag duscha, käka frukost, fixa mig och allt. Plus att jag fick pengar av mamma till cigg igår, fast hon tror ju att jag ska använda dom till annat men det är endå cigg pengar i min lilla värld ;) reatard johanna, hahah! Ikväll ska man ut med en massa folks, ska träffa bryschan också så det blir nice =)


och nu vet jag inte vad jag ska skriva, ska väll in på fjooortiiiZ luwnar och svara på alla jävla gb inlägg. Folk skriver till mig hela tiden, inte dumma saker såklart ;) haha, låter som mormor! närå, men funderar på att lägga ner skiten .. någon som vet någon annan community man kan vara aktiv på? vill ha svar, svar, svar nu =D men nu måste jag klicka vidare, puss på robin <3


ha en underbar torsdag m. all äckel snö

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 10 april 2008 00:28

NU ÄR BLOGGNINGEN IGÅNG IGEN, SÅ SLUTA FAN INTE OCH LÄS SÖTISAR! JAG KOMMER UPPDATERA SÅ MYCKET SOM MÖJLIGT OCH SÅ MYCKET SOM JAG HINNER, MEN JAG ÄR TILLBAKA BARA SÅ NI VET =D HAHAHA, OCH TANGENTBORDET HAR HAKAT UPP SIG SÅ JAG KAN INTE STÄNGA AV CAPS LOOK OM JAG NU INTER VÄLJER ATT STARTA OM DATORN, MEN DET ORKAR JAG INTE FÖR JAG SKA SOVA SNART ENDÅ. SÅ GODNATT PÅ ER ALLA DÄR UTE I VÄRLDEN ;>

Av Johanna Sjöberg - 10 april 2008 00:14

You cant please everybody, so you'd better please yourself

"Det handlar om uppmärksamhet

Det är så uppenbart, allt du vill ha är uppmärksamhet. Du är fast vid att få uppmärksamhet att du inte märker hur de omkring dig börjar ta avstånd ifrån dig. Det är alltid du, du, du, du. Alla handlingar du gör går ut på att få så mycket uppmärksamhet som möjligt, får du inte tillräckligt med uppmärksamhet så tar du till med drastiskare handligar, och visst, det finns säkert någon som går på dina listiga med så genomskinliga försök.

Du trodde att du kunde lura mig också, tyvärr, jag vet hur sådana som du funkar.

Du kör det vanliga "åh, du är en av mina bästa vänner och du betyder så mycket", efter att man har pratat med dig i ca 1-2 dagar, vis msn! Hur äkta är det? Inte ett dugg. Det blir bara pinsamt för dig, för fler och fler kan se rakt igenom dig. Snart finns det ingen kvar som du kan försöka dra med dig, ingen du kan försöka få att tycka synd om dig. För det är också en sak du vill, du vill att man ska tycka synd om dig.

Men det är inte mer synd om dig än om någon annan, du vill bara ha någon som tycker synd om dig eftersom det ger uppmärksamhet. Och jag får inte säga vad jag tycker, men du får säga vad du vill, rättvist? Jo, du tycker ju det. När du inser att jag har rätt i en diskussion byter du ämne direkt, du kan ju inte ha fel, och så kommer du på något nytt att klaga på, vilket du inte har minsta lilla rätt till eftersom du har det hur jävla bra som helst! Och när du insett att "fan, hon bryr sig inte, hon kommer inte tycka synd om mig", då tror du att allt är som vanligt igen, vilket det självklart inte är. Du förstår inte, du förstår inte om man "dissar" dig, du vill inte förstå, du tror att alla tycker om dig, men du har fel, fel, fel.

Det är bara det att du har låst in dig i den här svarta bubblan och där sitter du och tänker "det är så synd om mig, så synd om mig. Jag måste hitta någon som tycker synd om mig, jag måste få uppmärksamhet, jag måste få bekräftelse på att det är synd om mig." Man hade kunnat tycka att det är synd om dig för att du är såhär "korkad" och sitter i den här bubblan, men nej, jag tycker inte synd om dig. Du har själv satt dig i den situationen och det är så många som har erbjudit dig sin hjälp, men du är så fast i din "tycka synd om sig själv bubbla" så du inser det inte. Kom inte och tro att du känner mig och kom inte och säg att jag är din vän, för du känner inte mig. "


man står sig själv närmast.Man tror att man vet hur folk fungerar. Man tror att man vet hur människan tänker. Men det gör man inte.

Älska mig mest när jag förtjänar det minst, då behöver jag det som bäst.

Av Johanna Sjöberg - 9 april 2008 23:50

och nu var man hemma igen, har varit hos min gosis hela kvällen. Vi har bara myst på i sängen och i soffan och kollat på tv =) Sen busade vi som fan med robins mamma och vi ramlade ihop och allt, kul var det iaf ;> men nu ska jag jobba imorn, ett till sex så jag kommer inte kunna vara med han imorn om jag inte åker ut efter jobbet, men får se vad jag hinner .. eller om han kommer till mig. Någonting sånt blir det väll, eller så får jag klara mig utan han en dag och ni som är kär vet att det går typ inte =/


men nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar upp till elva imorn , haha .. ni andra har skola och jag gnäller på att jag måste kliva upp elva ;) och ingen grey's anatomy var det ikväll heller, var hockey istället men det är ju minst lika bra =) men vi hörs imorn, för nu är jag igång m. bloggningen igen.


puss på min robin älskling

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 9 april 2008 10:02

Igår så var jag hemma typ hela dagen, sen kom tony till mig vid tre tiden.

Så vi tog det chill, satt vid datorn, skrattade, kollade på film o så .. gograpp det där! efter det fixade jag mig och åt middag med mamma sen tog tony och jag bussen ner till stan. Mötte upp älskling på navet. Sen drog tony till bussen så robin och jag drog till timrå bussarna, den stackarn hade väntat på mig i typ 2 timmar (a) min sötälskling! Sen när vi kom ut till timrå så drog vi hem till hans mamma, myste på en massa! Sen runt nio så drog vi upp till centrum. Skulle käka pizza men varenda jävla fittskitsak var ju stängd, dött ställe .. som alltid ;< Sen tog jag fem över halv tio bussen hem, fick sitta och vänta på navet och frysa i typ en halvtimme .. jobbigtjobbigt!


ja, jag är hemma idag igen för hela min jävla kropp mår inge bra nu.

Hatar verkligen att vara sjuk och inte minst halsfluss, hostar blod (slemhinnorna blir irriterade, inget annat) snorar, hostar så in i helveeeeeteeeeeeeee, ont i öronen och jag kan knappt svälja =| jobbigt läge,  saknar bloggningen så jag tänkt sätta igång lite igen =) och inatt så stängde dom av vattnet i våran del av g-holm. och såklart så glömde jag bort det så när jag skulle gå upp för att dricka vatten så satt jag igång kranen och det kom en massa brunt jävla skit, det såg seriöst ut som skit och det luktade det också. äckligt som fan var det iallafall, så jag vart fett lack för jag var hur jävla törstig somhelst sen gick jag och la mig igen. Intressant att veta va ? =)


men nu ska jag gå och lägga mig igen, blir nog att vara med gosis idag igen

 =) som alltid, han är bästbästbäst! och på fredag blir det fest, fyfan vad kul vi ska ha .. när vi t o m hade så jävla kul på typ en halvtimme i fredags på samma ställe =D haha, wiiie .. längtar, längtar, längtar! men somsagt, måste dra så jag avrundar bara för att jag ska sova! Pusssssss på robiiiin <3


ha en skön onsdagkväll

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 8 april 2008 11:34

länge sen jag skrev nu, men jag är typ med älsklings robin hela tiden och jag har dessutom fått halsfluss, så jag har ont i hela kroppen, kan knappt svälja och prata och nacken är helt cepe fucked up och jag hostar och snorar hela tiden. aja , nu ska jag fixa mig sen ska jag väll dryga mig på bussen ner till stan .. och fixa en sak på UM sen blir det väll att åka till timrå och umgås med min gosis =) Men jag återkommer med bloggningen när jag är frisk igen, för då har jag mer lust att blogga. och nu har jag laddat ner alla säsonger av girls of the playboy mansion, så det blir nog att sitta uppe och kolla på det inatt =)


ha det bäst älsklingar

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 5 april 2008 21:37

Nu sitter jag hos min älskling och jag har inte tid att skriva, och jag vet att jag

skulle skriva en uppdatering för typ hela veckan men just nu hinner jag inte =) Så nu ska jag dra vidare, men vi hörs antagligen imorn för till veckan så börjar jag jobba igen!


ha en fet lördagkväll

love from hanny 

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards