Alla inlägg den 16 april 2008

Av Johanna Sjöberg - 16 april 2008 19:27

länge sen jag skrev nu, men jag jobbar hela dagarna sen är jag ute någonstans på kvällarna så det blir inte så mycket tuid över för bloggningen. Dom senaste oskrivna dagarna så har jag jobbat hos issas mamma, grymt kul är det där .. får göra allt från golv till tak och imorn ska jag färga håret och klippa mig också, GRATIS! haha .. sug på den ni! Ska nog ha nästan intill svart med ngr slingor, sen ska hon få klippa till luggen på mig och håret. Så det blir fett nice, har även åkt på världens fläskläpp som vi inte behöver gå in på. Sen ringde även UM mig igår, wiie eller inte .. och om vi säger så här, på ett sätt är det kört på ett annat inte .. aja, ska nog ringa till evelina sen också och prata med henne! och issa den jäveln fyller ju 18 imorn, grattis big sis <3 Så hon ska ut och supa ner sig hela helgen ;) närå, men jag ska ha hand om nero imorn och till helgen iaf. På fredag blir det fest såklart, nicenice!


men nu blir det middag med mami, som tur är så har vi rett ut vårat gigantiska och enorma bråk så nu blir det till att proppa i sig kyckling m. potatis sallad .. fett gott! hörs sen så, puuuuuss på robin älskling <3


ha en skön fortsättning

love from hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards