Alla inlägg den 21 april 2008

Av Johanna Sjöberg - 21 april 2008 23:10

Länge sen jag skrev nu, men helgen har varit så fucking jävla bäst. Plus att nu har jag klippt mig och färgat håret, osså ska jag till vicki till veckan och lägga i mörk röda eller blonda slingor. Så jävla härligt kommer det bli, men jag ska nog bli blond till sommaren igen .. i miss it fast endå inte, haha sjukt ;>  I fredags var man iaf på kajen, alla var typ fullpackade och klara förutom becca, sanna och jag och jag orkar inte berätta mer om den helgen mer än att jag och älskling hade det mys från fredag till söndag ^^ hihi! På lördag var det fest hos tobbe, vi drog dit och robin vart lite dragen sen vart han sur flera ggr för jag satt ute på tobbes balkong och rökte samt pratade i telefon men sen vart han lite gladare. Snuten skulle ju såklart också komma och bjuda oss på en varning, eller detvar inte snuten fast adam sa det när vi släckte hela lägenheten och gick ut på balkongen men det var några vakter som någon fitt sur granne hade ringt dit, så jävla less på hela snut fan grejjen nu! Robin och jag vinglade hemåt runt två tiden på natten iaf och när vi kom hem så tjockade vi i oss dipp, chips med film och en massa mys hela natten =) på söndagen sov vi bort typ hela dagen och bara myste på osv sen åkte jag hem vid halv sex tog det chill hela kvällen och pratade med min älskade robin heeeeeeela kvällen, typ ;>


vaknade runt tio imorse och hade sovit över, vart så jävla less på mig själv så jag gick ut och tog mig en rök (ett måste!) Sen pratade jag med älskling innan jag satt mig vid datorn. Sen drog jag hit tony, vi satt hemma och chillade ett tag sen drog vi till gulan och fixa cigg <3 sen drog vi vidare ner mot stan, gick till KM en stund och kollade runt sen drog vi vidare till donken och på vägen dit så höll jag på att lägga fetaste vurpan på rullgrus och jag började as garva när jag samtidgt hade mathilda på andra sidan luren. Sen drog vi till donken och käka, efter det pratade jag med robin och sen drog vi ner till hammnen satt längst ut typ och bara tog det lungt och badade fötterna och så kallt var det faktiskt inte (a) sen kastade tony ner min strumpa i vattnet så jag fick panik men han tog upp den fast blöt var den ju ^^ sen drog viin till stan igen feter någon timma, tog bussen hem till mig sen har vi typ bara varit ute hela kvällen och imorn ska vi dit igen, kanske drar mer oss lite folk =D några som vill med? haha .. aja, nu ska jag dra på mig lite kläder efter duschen som jag nyss kom ur sen ska jag slå på någon film. Puss på alla sötisar!


sov gott vart än i världen ni befinner er

love from hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards