Alla inlägg den 22 april 2008

Av Johanna Sjöberg - 22 april 2008 12:10

och idag mår jag verkligen inte bra, hela kroppen känns helt fucked up. Snart kommer tony iaf, ska väll ner på stan och glida runt sen ska jag till john bauer och träffa issa vid halv två. Haha, hon har ju faktiskt pierca tungan igår ;) ska fråga mamma hur det blev med min piercing nu i maj, tar nog tungan jag med eller i läppen över eller under det vet jag inte än ^^ och fett vad jag längtar tills jag fyller 15, dels för att då ska vi åka till grekland i typ två veckor sen ska jag tatuera mig i nacken eller från axel till axel över ryggen =) fett nice det kommer bli kan jag lova!


men nu ska jag klicka vidare, ska nog börja fixa mig sen ska jag ringa älskling igen. Han ringde och väckte mig vid sju tiden imorse, haha palla att man orkar ^^ skriver mer ikväll när jag antagligen mår lite bättre för nu blir det bara tomprat, pussssy!


ha det skönt i sommarvärmen

love from hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards