Alla inlägg den 9 april 2008

Av Johanna Sjöberg - 9 april 2008 23:50

och nu var man hemma igen, har varit hos min gosis hela kvällen. Vi har bara myst på i sängen och i soffan och kollat på tv =) Sen busade vi som fan med robins mamma och vi ramlade ihop och allt, kul var det iaf ;> men nu ska jag jobba imorn, ett till sex så jag kommer inte kunna vara med han imorn om jag inte åker ut efter jobbet, men får se vad jag hinner .. eller om han kommer till mig. Någonting sånt blir det väll, eller så får jag klara mig utan han en dag och ni som är kär vet att det går typ inte =/


men nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar upp till elva imorn , haha .. ni andra har skola och jag gnäller på att jag måste kliva upp elva ;) och ingen grey's anatomy var det ikväll heller, var hockey istället men det är ju minst lika bra =) men vi hörs imorn, för nu är jag igång m. bloggningen igen.


puss på min robin älskling

love from hanny

Av Johanna Sjöberg - 9 april 2008 10:02

Igår så var jag hemma typ hela dagen, sen kom tony till mig vid tre tiden.

Så vi tog det chill, satt vid datorn, skrattade, kollade på film o så .. gograpp det där! efter det fixade jag mig och åt middag med mamma sen tog tony och jag bussen ner till stan. Mötte upp älskling på navet. Sen drog tony till bussen så robin och jag drog till timrå bussarna, den stackarn hade väntat på mig i typ 2 timmar (a) min sötälskling! Sen när vi kom ut till timrå så drog vi hem till hans mamma, myste på en massa! Sen runt nio så drog vi upp till centrum. Skulle käka pizza men varenda jävla fittskitsak var ju stängd, dött ställe .. som alltid ;< Sen tog jag fem över halv tio bussen hem, fick sitta och vänta på navet och frysa i typ en halvtimme .. jobbigtjobbigt!


ja, jag är hemma idag igen för hela min jävla kropp mår inge bra nu.

Hatar verkligen att vara sjuk och inte minst halsfluss, hostar blod (slemhinnorna blir irriterade, inget annat) snorar, hostar så in i helveeeeeteeeeeeeee, ont i öronen och jag kan knappt svälja =| jobbigt läge,  saknar bloggningen så jag tänkt sätta igång lite igen =) och inatt så stängde dom av vattnet i våran del av g-holm. och såklart så glömde jag bort det så när jag skulle gå upp för att dricka vatten så satt jag igång kranen och det kom en massa brunt jävla skit, det såg seriöst ut som skit och det luktade det också. äckligt som fan var det iallafall, så jag vart fett lack för jag var hur jävla törstig somhelst sen gick jag och la mig igen. Intressant att veta va ? =)


men nu ska jag gå och lägga mig igen, blir nog att vara med gosis idag igen

 =) som alltid, han är bästbästbäst! och på fredag blir det fest, fyfan vad kul vi ska ha .. när vi t o m hade så jävla kul på typ en halvtimme i fredags på samma ställe =D haha, wiiie .. längtar, längtar, längtar! men somsagt, måste dra så jag avrundar bara för att jag ska sova! Pusssssss på robiiiin <3


ha en skön onsdagkväll

love from hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards