Alla inlägg den 11 april 2008

Av Johanna Sjöberg - 11 april 2008 12:05

Idag blir det en jobbig dag, har hur mycket somhelst att göra och jag har inga cigg heller så det måste införskaffas ganska snabbt. Sen har jag även fått veta en plats som ett gäng ska råna idag, ni är så jävla tragiska .. förfan lägg bara ner! era jävla äckel ****** hur jävla moget är det att råna t.e.x en människa eller en affär, eller något annat men det bästa är ju att ni kommer faila på hela skiten endå .. hahahahah! orkar inte skriva om vad jag ska göra idag så jag gör en sån där liten lista istället, mycket roligare att läsa också tycker jag iaf =)


  • duscha
  • äta frukost
  • platta/locka håret
  • fixa mig
  • gå ut med hundarna
  • köpa cigg
  • hämta ut alexanders paket
  • åka tilll bergsåker
  • gå en bra jävla bit därifrån till stallet
  • fixa nero och pyssla med han
  • gå tillbaka och ta bussen hem igen
  • fixa till mig
  • åka till älskling i timrå
  • FEST FEST FEST FEST FEST FEST !!
  • sooova

haha, där har ni min dag så jävla dryg kommer den bli och jobbig ..

orkar seriöst inte göra ngt överhuvudtaget =/ men måste man så måste man, och sjukan som jag åkte på i söndags är fortfarande inte borta nu börjar hostningarna och snorningarna bara att bli värre .. jävla suck med stora bokstäver men jag är för lat för att göra dom. Men nu ska jag fixa lite frukost och sen är det väll bara att börja =) Ska sova hos älskling hela helgen, så det lär nog inte bli nog uppdatering förens på söndag men vi får se hur det blir annars vet ni ju att jag återkommer på söndag.



Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards