Alla inlägg den 13 april 2008

Av Johanna Sjöberg - 13 april 2008 23:35

Nu är man ny duschad och klar, har gjort hårinpackning också så imorn blir det till att börja jobba igen .. funnyfunny! tar lite om helgen i en kortfattad version sen måste jag sova. Men jag lovade er en uppdatering så här kommer den mina kära bloggläsare. Såg även att det var många besökare idag, just nu är det iaf - 95 .. wiie rekord sötisar =D haha, nu blev jag glad!

I fredags var jag hemma hela dagen och bara tog det lungt, min jävla halsfluss håller sig fortfarande kvar i ett starkt grepp runt min hals .. så jävla jobbigt! Tog 5 bussen ut till timrå, hoppade av vid kyrkan och gick till min sötälskling ;> haha, han skulle komma och möta mig men han hann inte förens jag stog vid dörren. Gick in en stund och bara myste på, sen kollade vi lite på tv innan vi drog upp till timrå centrum.¨Glömde även säga att det hände en liten incident på bussen till timrå i fredags .. jag tände till utav helvete, fyfan vad less jag är på sånna som er .. jävla "gangstah gäng" det värsta var nog att dom små jävlarna var elva - tolv år .. HAHAHAHAH! synd för er att jag inte kunde slå er, så jävla sämst .. men aja. Vi igck upp till timrå iaf någon gång på kvällen .. träffade en massa folk sen skulle vi spränga en flaska med HB i så vi ställde den i tunneln .. hällde på en massa bensin på en pappersbit och tände på och stoppae ner den i flaskhalsen .. tror ni flask jäveln exploderar? nejnej, vi höll på ett bra jävla tag sen gav vi upp för det kom folk. Så vi drog vidare, skulle ner till tobbe men dom lanade som vi stack hem igen. La oss i soffan och myste, sen gick vi och la oss runt halv 2 någon gång om jag nu inte minns helt fel.


Vaknade runt elva halv tolv på lördagen, vi låg kvar och drog oss en stund och myste till det rejält ;) haha! Sen klev vi upp, jag fixade mig osv sen drog vi upp till timrå träffade e massa folk .. sen minns jag inte så mycket mer .. jocke hade hand om rex iaf =) han är så jävla söt, asså det är en schäfer =D bara för att jag har två egna! På eftermiddagen/kvällen var vi i jocke's syrras lägenhet iaf, tog det chill och kollade på tv, rökte, pratade osv =) Sen drog robin och jag till emma, linnéa, becca och sanna. Skulle försöka fixa sprit till dom och hur det gick det får ni inte veta, sen gick vi upp dit en snabbis. Sen drog jag och robin ut igen, pratade även med min älsklings emma .. så jävla skönt att prata med henne igen och hon är ju den enda som vet "saken" som ingen annan vet .. dom lär ju ringa på måndag så vi får väll se hur det går! Men ni får hålla tummarna för mig, bara gör det =P  aja, det första vi la märke till när vi kom ut var ett par blåljus som stog och snurrade på eller hur man ska skriva. Så vi gick dit och kollade, träffade chimmy .. haha han har grymt skön stil kan jag lova =) Det visade sig vara någon som VERKLIGEN INTE kunde laga mat, dom hade ringt brandkåren fär lite mat os och det pinsamaste var väll att det stog tre brandbildar där hur många brandmän somhelst, en räddningstjänst bil och en polisbil. hahaha, för lite jävla mat os? typiskt timrå .. när något litet händer så är hela jävla kåren där =D sämst!


Sen drog vi ut jocke och en massa folks och hunden såklart =) Sen skulle kim till bussen så vi gick till bussgrejjset sen var vi där en stund, dampade på som vanligt. Sen drog jocke, jag och robin hemöver med hunden! Sen någon gång där mittemellan så spang robin hem en snabbis för att fixa några saker så jocke och jag var kvar i lägenheten och pratade en massa =) så det var nicenice, HAHAHAHA! nääe nu är jag jobbig, kan fan inte skriva normalt ^^ När robin älskling och jag kom hem så fixade vi mat, det fick bli piroger och påskmust och fel satt det inte kan jag lova. Sen zappade vi runt på en massa kanaler sen somnade jag nästan i soffan med gosis! Fast han väckte mig och dom som vet, vet att jag inte är en solstråle när någon väcker mig =| aja, vi gick och la oss då iaf .. eller efter ett tag iaf =D


Imorse så vaknade jag av att det var så jävla varmt i rummet, så jag klev upp och sen väckte jag robinälskling men han vart så sur så då surade jag också ihop mig men det löste vi sen =) Klev upp, fikade och kollade på tv. zappade igenom alla 854 kanal såklart, typ. Sen drog robin ner till jocke en snabbis för att hämta bänkpressen så jag fixade mig osv sen gick jocke med oss upp timrå. Gick in på LIDL och köpte 3 stora flask cider och godis. Sen drog vi hem till jockes syrra i fitt vädret, ni kan ju undra om jag såg bra ut .. haha smink överallt och mascara fullt under ögonen men jag fixa till det iaf =D Sen drog vi upp till tobbe, var bara han, alex och någon till kille där och nån som dom kallad enågot på J .. aja skitsamma, var där en stund sen sköt alex en såndär plast kula som man har i softjägar vapen eller vad fan det heter ner på en balkong. Sen kom dom upp och skulle prata med oss och grejjer samt ha alexs alla teleon nummer till hans föräldrar, mormor och morfar och grejjer .. haha jävla ******! =D Sen drog vi upp till jocke igen, tog det chill sen drog vi därifrån runt halv sex robin skulle träna och jag drog till mormor och morfar och hämtade pengar =D sen drog jag till tildiiz en stund, satt och prata sen gick jag tillbaka till mormor och morfar igen och åt middag där och sen skjutsade mormor hem mig. Sen dess har jag bara kollat på film och nu orkar jag verkligen inte skriva nå mer. Uppdatering kommer väll imorn någon gång och jag känner på mig att det blev ett ganska lång inlägg ? =P jaja, ni har fått eran uppdatering iaf .. som jag lovade! puss på alla <3


sov gott vart än i världen ni befinner er

love from hanny


Av Johanna Sjöberg - 13 april 2008 17:39

Nu sitter jag hos min gosis, helt jävla dyng sur pga av allt jävla äckel väder här i sundsvall. Ska förmodligen gå bort till mathilda sen och prata med henne, så jävla skönt att jag har NÅGON som ställer upp iallafall. En längre uppdatering om helgen kommer sen när jag kommer hem ikväll iaf =) puss på alla!


på återseénde, eller hur fan det stavas

love from hanny 

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards