Alla inlägg under november 2007

Av Johanna Sjöberg - 13 november 2007 07:19

Blooms ögonskuggor håller hela dagen (och natten) och har en härlig konsistens. De är förpackade i en slimmad liten ask som är lätt att ha med sig överallt. Hittade den här skönheten på www.blush.se fast inte något jag skulle använda, men färgen diggar jag skarpt. Fungerar verkligen om man vill synas.

Av Johanna Sjöberg - 12 november 2007 23:10

Fick rolle idag men orkade inte rida så jag satt med Ida på läktaren ist och snackade på om en massa! Sen skulle hon hem vid kvart i 8 så då blev jag ensam kvar och kallt som fan vare =S men som tur var så smsade jag med robin bäckström, lyssnade på musik och kollade på när dom red. Var faktiskt ganska nöjd att sitta där och frysa för det såg fan inge roligt ut. Men jaja, nästa gång äre typ teori elr ngt sånt, orkar verkligen inte bry mej! om jag fick bestämma och inte min mamma så skulle jag hellre stanna hemma än att åka dit och ha fett ont i ryggen, sitta där i en timme och sen åka hem igen !? så jävla onödigt .. men sofia rider juh och vi delar juh på skjutsen så jag har typ inge val =/ När jag kom hem så var iaf älwskling inne på msn, haha han var faktiskt inne senast i fredags och det är typ år för mej ;) men han hade tydligen ringt mej hela kvällen men cp tlfn dog juh då och då så det var nog därför =) Haha, sen när jag kom hem från stallet så ramlade jag i en kurva på våran gata det var as halt sen började jag tok flabba som vanligt och mamma med! Ibland så hatar jag henne, men ibland så är hon bäst. Hon är juh trots allt min mamma! :) <3 Men nu ska jag slå på ngn film elr ladda pp bilder på bilddagboken .. ja det märks juh vart jag tar vägen =)


ha en skön natt folks

kram från hanny

Av Johanna Sjöberg - 12 november 2007 17:16

Grymt fewting bra låt det där med T-pain ;) Har nyss äte klart och ska snart dra till stallet hoppas verkligen att jag får en bra häst idag .. har inge lust att tjura ihop med ngn jobbig en. Är delvis fett jävla irriterad, sur, förbannad & olycklig men endå glad och lycklig! Vette fan vad det är för fel på mej asså =S Vissa dagar mår jag verkligen toppen och andra dagar så vill jag bara dö typ och aldrig mer vakna .. jaja, får se vad det leder till! Nu ska jag klä på mej sen dra och hämta sofijah. Checka även in min bilddagbok; http://jmas.bilddagboken.se Snoka runt, bevaka och kommentera! Nu kanske vissa undrar varför jag heter "Jmas" överallt men det är en förkortning av mitt namn; Johanna maria alexendra sjöberg! Så där har ni det =) men nu ska jag avrunda och dra vidare.


ha en kanon kväll kära bloggläsare

Kram från hanny

Av Johanna Sjöberg - 12 november 2007 14:15

Här sitter jag nyvaken med min bög-äckel-hosta. Jävligt passande namn iaf! Drog på skolan imorrse men kände att jag inte mådde nå bra så jag gick hem efter engelskan. När jag kom hem så fixade jag lite mat och satt mej framför tv;n och kollade på Oprah winfrey show ! Det handlade om världens störtsa hund och världens minsta! så fucking jävla söt .. jag vill osså ha en liten hund som man kan stopppa ner i väskan och inte ha vicktor som är en schäfer på 50 kg .. plus att han är typ as hög så man får juh inte ner han i väskan heller. Om man nu inte föredrara att gå och släpa på en trunk på stan, haha! =D Ikväll blire ridning iaf, Det är hästbyte och barbacka .. yippee Ki-Yay motherfucker, elr inte. Börjar bli så less på hästar nu, elr inte hästar men på ridning på NRF det känns som att man inte kommer ngn vart. man står liksom bara still och gör allt annat som man redan har gjort i 7 år där. Men efter jul så blire att rida typ Nero ist, Det är juh bara bra att jag hjälper issa då isf! =) så det blir kiing, men nu ska jag städa lite och sen hoppa in i duschen.


Have a nice day fuckers

kram från hanny

Av Johanna Sjöberg - 11 november 2007 23:19

Måste bara få säga att man älwskling Fredrik är helt klart bäst! Han ställer alltid upp och finns där, han torkar alla tårar och står alltid bakom min rygg, no mather what! Jag älskar att bara titta på dig, du är så jävla fin och öwt så det finns inte! Du är hela min värld baby, och jag släpper dej aldrig vännen! Du säger saker som får mej knäsvag och alla ord, Du säger varje dag hur mkt du älskar mej och fuck vad mkt jag älskar dej tillbaka. Du är luften när jag slutat andas, ljuset i mitt mörker, Min bro över stupet. Du har räddat mej så jävla många ggr när jag  har varit påväg att lämna världen. Jag behöver dej, jag skulle kunna leva utan allt annat .. men aldrig utan dej! Du är allt hjärtat och jag älskar dej <3

Jag älskar min gosnosis <3

ha en soft söndag

kram från hanny

Av Johanna Sjöberg - 11 november 2007 19:52

ffuck vad irriterad jag blir på min hosta .. vill inte vara sjuk! Vaknade runt 11 imorrse. Klev upp och kollade på summerland och tjocka i mej lite frukost. Sen bar det av till sängen igen och jag somnade om till 13:00 Stört skönt kan jag lova! =D sen satt jag mej vid datorn och tog bort en massa musik och bilder, asså 11.253 låtar och 2.451 bilder är bara för mkt =I haha, men som vanligt så laddade jag ner ännu mer musik så nu är datorn typ lika cepe igen! ^^ Har iaf typ bara sutte vid datorn hela dagen och inte gjort ett skit .. snackat med folks och bara sjukat på =/ hatar verkligen att vara sjuk och min bög hosta sitter som klister i halsen på mej. Allså den försvinner aldrig .. men det är bara att tugga pencilin. btw så haffa snutjäveln mej i fredags! Fick inte berätta här i bloggen för morsan för hon tkr det blir så mkt "privat" så då berättar jag väll inte nu heller för då lär hon väll få psyk damp plus att hon har börjat läst min blogg HEJ MAMMA, HEJDÅ MAMMA! =D gaah, att föräldrar alltid ska lägga sig i! men nu ska jag kolla på navy CIS men jag återkommer om typ en timme .. fast vette fan vad jag ska skriva om då =P men det löser sig =)


ha en kung kväll, på återseende!

kram från hanny

Av Johanna Sjöberg - 11 november 2007 02:22

Nu har jag sutte och pratat med robin i 2 timmar och fy fan vad härlig han är grappen =P <3 så fucking jävla underbar och stört skön! =D plus att han var halvfull och kunde inte stava riktigt och mitt namn stavde han såhär; Jhonaanna, haha men asså visst se det noramlt ut ?! x) hehe, ska slå på en film nu iaf och sen ska jag slagga ^^, saknar min älsklings gosis ..  men ska ringa han imorrn och snacka som fan i tlfn asså =D haha som vanligt .. btw så har jag gjort om hallen nu ikväll, satt upp en lång svart spegel, as fin och cool! sen satt vi upp tavler och grejjer så det är as snyggt nu iaf .. osså satt mamma & jag och planerade lite om köket och jag ska få inreda det! =O asså fatta, jag ska bestämma golv, tapet, diskmaskin, spis, ugn etc. haha kmr bli fett kul plus att jag ska få välja själva köket asså skåpluckorna och grejjer =P ska slänga upp en bild ngn dag på hur det kmr se ut plus att mamma har fått för sig att hon ska ha en tv och ismaskin på kylskpet/frysen. Stört kiing juh! ^^ men no snackat om mitt kök .. Sov gott habibisar! ^^ <3


ha en trevlig natt

kram från hanny

Av Johanna Sjöberg - 10 november 2007 19:28

Så jävla feewtiing bäääst! =D <3

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards