Alla inlägg den 2 november 2007

Av Johanna Sjöberg - 2 november 2007 21:50

Inatt vid halv 4 så stack lina och jag ifrån ånge, och ja .. vi rymmmde därifrån! Joel hämtade upp oss och sen for vi till fual här i g-holm! :) haha, svepte 8 tequila, 2 öl samt en cider & en liten bacardi! ^^ snacka om fett med baksmälla man hade imorrse, joel spydde som fan! =S och jag mådde illa. Snackade med josse om bion ikväll, osså sa hon att vi skulle träffas vid ett på stan och då var klockan runt kvart i tolv. fick fett med panik, slängde på mej kläder, smnk, fixade håret och allt såndär tjoffs! Slängde mej på bussen och tog den ner till navet. Träffade joffie(josse) och sofia där, drog runt på stan lite och kollade på mina & joffie's älskade BJÖRN BORG TROSOR! =D Dom är i svart och vit, fett att vi ska ha dom! =D dom kostar 199:- men vafan , dom är fett grymma! ;) Sen drog vi och åt på subway. tog en kyckling med vitlökssås osså hade joffie kuponger så man fick 2 för priset av en, så vi köpte fyra sycken för att det skulle bli jämnt ut :) proppade i oss dom sen drog vi till videomix och köpte godis och sen till bion! När vi kom dit så skulle jag o joffie köpa dricka men det var typ 100 meter i kö så då drog vi till OK Q8 ist, haha fett vad vi sprang dit och jag med mina klackade stövlar som lät över hela s-vall! x) sen sparng vi tillbaka lika fort osså gick vi in och kollade på; "Råttatouille" haha, fett vad skööön den va och grymt sööööt! Jag vill osså ha en blå råtta! =O


Efter filmen så bjussa jag josse  & sofia på cigg. drog en runda ner på stan osså kollade vi på piervingar till min läpp :) ska antingen ha ngt diamant smycke (fusk) elr en vanligt sivler plopp =) osså försa jag mej till mamma på guldfynd för hon ville att jag skulle komma hem och gå ut med vicktor !? VILKET BETYDER ATT HON VET ATT JAG HAR RYMMT! =S Sen ringde jag till faul och berättade alltihop och då fick jag reda på att Danne hade tjalla för min morsa och joel hade försvarat mej och åkt ihop med Danne! =O så joel satt inne på polisstaionen för missahandel! =S Drog iaf ner till bussen vid 18:00 hoppade på den och får hem till faul. Så nu sitter jag här med min älskade bira sofiero! =D fast det är bara jag, lina, lucas & faul hemma :) myspys! näe, nu ka jag avsluta inlägget .. för vi ska kolla på ngn rysare på 5:an som börjar snart sen blire vell bara att mys dricka! ^^ men hör av er om det är ngt :) 0761124590!


KYSS & SMEK, BTW - HAPPY HALOWEEN! =D

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards