Alla inlägg den 15 november 2007

Av Johanna Sjöberg - 15 november 2007 17:06

Här sitter jag med en chokladmuffins från donken fast jag har precis ätit upp den för att kunna skriva blogg nu, så jag börjar väll så här ..

Gick inte på skolan idag eftersom jag fortfarande är sjuk. Men ska dit imorrn och träffa darliings som jag saknar enormt. Det som är en fördel med att man är sjuk är att man får sova ut på morron eller ja, iallafall jag får det ;) Sov till halv 2 idag sen klev jag upp skicka sms till baby, huhu och ni får inte veta vad det sog i det =P Satt iaf och loda vid datorn ett tag sen drog jag bort till Vicky och hämtade min mobil laddare osså sa jag hejdå eftersom hon är på väg till egypten nu! =O Jag vill osså dit juh. Men vi ska åka till Thailand i januari ist, ska bli så jävla skönt att komma bort från sverige i 3 veckor! =D Sen gick jag hem, städade hela lägenheten samt bäddade allas ängar och plockade bort all smutstvätt från golvet i mitt rum så nu äre skit snyggt här ;) Mamma drog nyss och handla så det blire väll typ ngn snabb mat, men det funkar! Huhuhuhu, höll på att dö när fredrik tyckte att min morsa verkade söwt, haha asså att hon var gullig mot mej osv. Men vi får se om jag håller med om den saken =P Ikväll blire bara att slappa eller så drar jag till Maja, alltid lika kul med den bruden, asså verkligen ALLTID kul med henne fast vi är grymt lika varann, haha lika ego och stupid =D Sen har jag även sutte och kollat på en bounce tröjja, grymt vad kär jag blev i den här, (bild nedanför) Den är dyr men den är grymt cool och snygg. Ska fråga mamma om jag får en sån i julklapp =D Men nu orkar jag inte skriva nå mer om mitt booring life.


ha en soft torsdagkväll, boys and girls!

kram från hanny

Av Johanna Sjöberg - 15 november 2007 13:04

Brick & Lace - Loved is wicked


yeah ah ah ah
Brick N' Lace innah di place
your love is wicked, wicked, wicked
oh come on

upon the road i cant get throught my days
thoughts of u just keep consuming me
and i thought i could do it but now i see
that you're not mine, and i was wrong to think you'd change

i wish you could stay with me another day
i wish i could change your mind and make u stay
cause i'd give anything to hear you say 
i've been loving you eternally

tears on my pillow cause your love is wicked
cry me a river cause your love is wicked
friends come around say your love is wicked
but the kisses wah you get, dont you know it's wicked?
wait for your call cause your love is wicked
can't sleep at all cause your love is wicked
playing with my heart cause your love is wicked
by the loving wah you give, don't you know it's wicked?

what me ever do if i get over you?
ain't nobody have a remedy or a cure,
someone call the doctor or emergancy crew
cause me carry feelings for u, for u, for u

baby i loved you from the very start 
even though i knew that you would break my heart 
and i coudn't resist the way you touch me baby
cause i've been a fool, to think i'd play the number 2

wish you could stay with me another day
i wish i could change your mind and make u stay
i'd give anything to hear you say 
i've been loving you eternally

tears on my pillow cause your love is wicked
cry me a river cause your love is wicked
friends come around say your love is wicked
but the kisses wah you get, dont you know it's wicked?
wait for your call cause your love is wicked
can't sleep at all cause your love is wicked
playing with my heart cause your love is wicked
by the loving wah you give, don't you know it's wicked?

what me ever do if i get over you?
ain't nobody have a remedy or a cure,
someone call the doctor or emergancy crew
cause me carry feelings for u, for u, for u

tears on my pillow cause your love is wicked
cry me a river cause your love is wicked
friends come around say your love is wicked
but the kisses wah you get, dont you know it's wicked?
wait for your call cause your love is wicked
can't sleep at all cause your love is wicked
playing with my heart cause your love is wicked
by the loving wah you give, don't you know it's wicked?

we're kissing, we're hugging, we're loving, we're sexing
oh my baby, i am missing you

Av Johanna Sjöberg - 15 november 2007 07:13

Gaah, är så jävla sjuk så jag tror att jag dööööör .. Så idag blire att bara vara hemma. Ska sova nu sen blire att ladda upp bilder på bilddagboken (http://jmas.bilddagboken.se) haha, och älskling tyckte att G-R va bra ;) han rappar juh själv och kär break dance osv, haha min bäbis kan! =) och fett vad jag längtar till 28/12 - Då blire ryssland med älwsklingen (huhu, älsklingen är fredrik ;D) Då blire en massa party för hans morbror som bor där är typ torped =O men han är as snäll osså blire en massa privata klubbar och grejjer eftersom han är värsta känd där, woooohooo, fett vad jag längtar! =D Sen ska jag även slänga upp lyrices på Brick & lace - Loved is wicked för "Suzzie" ville det och man gör juh allt för sina kära bloggläsare ^^ men nu ska jag ringa till mamma och sen återigen sova resten av dan, elr inte resten för jag skulle ringa Fredrik ngn gång på dan när jag har tid och då blire mkt snack. haha, men det är bara det att jag är sjuk, han är sjuk. Han sover med 5 kuddar, jag sover med 5 kuddar. Han älskar mig, jag älskar han! =) Det finns så mkt mer som vi har gemensamt och grejjer, mnen det skulle fan ta år att skriva ;) men nu ska jag slagga igen, pussinussi!


ha en soft torsdag kära bloggläsare.

kram från hanny

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards