Alla inlägg den 8 november 2007

Av Johanna Sjöberg - 8 november 2007 21:19

Dagens vill ha: Cigg ;|
Dagens klädsel: Mysbyxor, Svart/vit randig tröjja och sneakers
Dagens smink: haha, inget! ;O
Dagens frisyr: Helt utsläppt
Dagens låt: Kanye west - Stronger
Dagens planer/ gjort:Skolan/polisen/datorn/tlfn.
Dagens saknad: Fredrik & papi ='/
Dagens mat: Äckel fisk
Dagens bästa: Fredrik ortryd  ! <3
Dagens dummaste: venne =P
Dagens misslyckade: haha, stefan är fett misslyckad ^^
Dagens drog: MuziikK & ciggisar!^^
Dagens köp: Goodiis
Dagens godis: Choklad

Dagens humör: Daaamp! ;)
Dagens ord:  "MAAAAAMMMA !"

Av Johanna Sjöberg - 8 november 2007 18:19

Block 44 - grymt vad jag älskar dom! Hinner inte skriva så mkt för jag ska snart bort till D-block och stefan och kolla på ngn jävla äckel film som dom har tjatat om hela dagen! =D Men vaknade iaf som vanligt 7 imorrse. klev upp och kollade på Svampbob fyrkant, haha ovanligt la?! =O sen fixade jag till mej och drog till skolan, hade ala vanliga lektioner och malin & frida förösker fortfarande få mej att sluta röka. Men asså det kmr aldrig funka! jag kan bara inte , även om jag vill .. haha fast jag vill ju inte! ;) Sen på gympan så var jag och malin inte med så vi gick på en promenad ist osså berättade jag en massa för henne om det i helgen med polisen, hemma osv! Sen när vi kom tillbaka så väntade vi på flikksen som bytte om sen drog vi till skolan igen och hade engelska samt SO. Hade prov på Industriella revolutionen och det gick väll sådär men man fick sluta när man var klar så ag slutade hyffsat tidigt iaf! Sen ringde morsan och ville hämta mej för vi skulle till polisen så hon hämtade upp mej på skolan och sen drog vi till snut h-vete! var där i typ 2 timmar sen drog vi hem fixade mat. åt fisk och höll på att spy för min hals är cp fuckad! =/ sen kollade jag lite på tv och nu sitter jag här och snackar med hjärtat på msn och ska snart dra till D-block & staaajfaain! men skriver mer ikväll när jag kommer hem om det inte blir allt försent! =)


BLOCK 44 <3

Av Johanna Sjöberg - 8 november 2007 00:01

Tanken av ett liv utan er får mig att falla ner på knä, jag ber till gud att det alltid ska vara vi på något sätt. ni kom in i mitt liv ganska nyligen, trots att ni funnits där hela tiden på något sätt. Flera år har vi kännt varandra, men inte förrän i sommras kom vi närmare varandra. Just nu tänker jag på er hela tiden, tänker på hur det ska gå för er. Men bara tanken av att allt kommer bli skit får mig att lixom bara gråta och inte fan kan jag stoppa tårarna heller. Ibland känns allt som mitt fel, och jag önskade för eran skull att jag kunde ställa allt till rätta. Jag vill bara finnas där för er hela tiden.. Jag vill inte att det ska sluta såhär, det känns som en fucking kniv i mitt hjärta..  Det känns som att jag har allting i mina händer och att jag snart ska få sitta tomhänt.

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards