Alla inlägg den 3 november 2007

Av Johanna Sjöberg - 3 november 2007 21:29

Det finns förlovningsringar, och det finns vigselringar, men varför inte singelringar?

Denna fråga ställde sig grundarna av Singelringen. För det är ju faktiskt så att om det är någon som skulle behöva signalera sin civila status, så är det just singlar...

Singelringen är en ring som med stolthet skall bäras av singlar runt om i världen.Fenomenet började i Skandinavien och sprider sig nu världen över.


Singelringen är gjord av silver och turkost glasfiber. Varje ring är graverat med ett unikt nummer.


Nu ska jag fortsätta festa med mina darlings =) Skriver mer imorrn om dagen, ha en fortsatt trevlig lördag kväll.

Av Johanna Sjöberg - 3 november 2007 00:45

men checka det här: http://www.iwanexstudio.com/ helt sickt!

Klicka på "portfolio" och dra musen över bilderna du klickar upp. Så ser man hur mkt dom "retuscherar" (elr hur det stavas) alla bilder! =O helt jävla sjukt, vafan .. bilderna blir bara finare om dom ser verkliga ut och inte som om det lyser guld om dom, elr ngt sånt! =S

Av Johanna Sjöberg - 3 november 2007 00:32

yeas, har nyss kollat klart på; Amityville horror med tha gang. Fett sjuk och äcklig film! =S det jag vart lite brydd över var att den hade bara ett plus i aftonbladet men om jag hade kritiserat den så hade den minst fått 3-4. Den var grymt bra och sjuk! Men lungt att jag måste ladda ner den! ^^ nu ska jag ut o röka med faul och sen blire väll ngn till film/slagga! =) är så jävla trött så jag tror att jag dööööööör! men jaja, hörs imorrn alla bloggläsare! 


Sweet touch on your lips

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards