Alla inlägg den 4 november 2007

Av Johanna Sjöberg - 4 november 2007 16:59

Världens bästa film någonsin! <3

Titta i slutet av filmen, så förstår ni vrf tårarna forsade nerför kinderna =/

Av Johanna Sjöberg - 4 november 2007 13:55

Igår så vaknade jag runt halv elva. Sofia ringde och frågade om jag ville följa med till henne häst. Klädde på, fikade osv! Sen kom dom och hämtade mej hemma vid elva, hoppade in i bilen osså for vi upp mot bispgården/hammarstrand där hennes häst står =) När vi kom dit efter 1 ½ timmes bilkörning, så hämtade vi Kisen (sofias häst) tog in han och började pyssla om han lite. Bilder finns på http://jmaf.bilddagboken.se sen tog vi ut han och gjorde lite PNH, sofia är så jävla duktig på sånt där och jag har liksom aldrig gjort det! ;) men jag fick pröva och det kändes fakiskt jätte bra =) Sen red hon lite och hoppade ngr hinder, sen tog vi in han, fixade en massa osv. Efter det så fikade vi lite inne i stugan och sen åkte vi hemöver. När jag kom hem igen, så bytta jag om samt "lånade" lite pengar av mamma. tog bussen till faul och softade .. haha, sen drog jacke och linus till med världens sämsta & sjukaste vits, för linus har pollenallergi och satt och snora fan hela tiden (haha, fett vad vi garva åt världens sämsta fråga & svar)


Jacke: men vafan linus, är du full ??

Linus: Nejnej fan, jag har pollenallergi !

HAHA ceeepeeee! ;D


Sen drog vi till lajken i g-holm. fett vad jag har saknat min hoë ^^ mwahaha, hade fett kul iaf och festade och sjöng som vanligt TONLÖST =) naaajs naaajs, sen gitta vi till MAX och proppade i oss ett skrovmål var :) mummsigt värre. vare då iaf! nu mår jag bara illa efter alla mina jävla tequila & cider =/ Ingen bra blanding det där! Sen drog vi in til stan och loda runt. Sen hittade jag subbjävlen som har förstört mitt liv hittils. flög på henne osså vart det en massa bråk o grejjer tills polisen kom. Sen skjutsade dom mej till häktet för misshandel och bla bla bla! jävla snutjävel, dra åt helvete! tyvärr, så tänker jag inte berätta allt som hände för då kan jag åka dit för ngn jävla bla bla, snutarna satt o babblade på om det där igår! jaja, men som det ser ut nu så blire K9 till hösten .. typ i december =/ fuck it! kan få allt mellan 6 månader till - flera år. För dom som inte vet vad K9 är så kan jag berätta att det är ett ungdomsfängelse i sthm! och ngn jävla permission lär jag väll inte få heller, men jag klara mig alltid, elr har jag fel?

 Kom hem vid 13:00 idag från polisen, har bara kollat på film och sutte vid datorn. Men nu ska jag äta sen snacka med morsan .. dryyygt! men jaja, höres folks!


KYSS & SMEK

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards