Alla inlägg den 10 november 2007

Av Johanna Sjöberg - 10 november 2007 19:28

Så jävla feewtiing bäääst! =D <3

Av Johanna Sjöberg - 10 november 2007 13:41

Nu sitter jag här och äter lite godis medans jag skriver? haha, de var väll en självklarhet.  I fredgas så var jag på skolan samt glömde min plånka på bussen så där vart man av med 500:- och bankomatkort och grejjer, Sket i gympan och sov ut ist .. sen hade vi en massa lektioner osså hade vi HK då fick vi göra fiskpinnar och sen hade tim & oliwja disk krig, haha oliwija fick fan hur mkt diskmedel somhelst i håret! ^^ Sen tog jag bussen hem och softade på resten av kvällen samt snackade med gosis på msn och var med challe, palle, jabar & lurkan, haha eftt vad ajg älskar min blattar och niggaH's ;) <3 Softade på med dom hela kvällen samt tog hål i ögonbrynet på palle ååååh, så fett jävla snyggt det är =) Sen drog dom hem vid halc tre tiden inatt och jag satt på en film och kollade fram till halv 5 sen slaggade jag grymt skönt i min stora, sköna & nybäddade säng :)


Vaknade runt 11 imorrse och hostae hur jävla mkt somhelst. Gaah, hatar verkligen att vara sjuk och spec. nu! ='( blää, har as ont i ögonen & öronen samt halsen och jag kan inte svälja plus att det rinner ur näsan hela tiden! men men, bara att krypa på sig =/ och min nya design slopade jag bara för att jag tyckte det vart så dystert med svart, så jag ska ha ljust ett litet tag framöver sen får vi se vad som händer, fast jag byter juh typ färger, bakrunder osv typ hela feewking tiden. men haha .. nog med det! Sen fick jag även veta igår att min gosis fredrik kmr från ryssland !? hans morsa är rysk och hans farsa svensk, osså flyttade han hit är han var 5 =P Fewting naajs juh! ;) Sen finns det en låt som bara ALLA måste fan ladda ner; Chamillionaire ft. Rick Slick - Hiphop police. Lungt den bästa hiphop låten nu asså, älskar älskar älskar älskar älskar älskar grymt mkt! =D Igår så hittade jag även en massa technolåtar som jag inte ens visste att jag hade, och som vanligt så var dom grymt bra =) Plus att min musik smak börjar pendla, jag lyssnar på typ; Techno, hiphop, rapp, hårdrock osv. haha, jag som alltid har lyssnat på techno har börjat fått upp ögonen för annat! ^^ Men nu börjar det bli jävligt ointressant. Nu ska jag hoppa in i duschen för jag har fett med värk över hela kroppen sen ska jag ner på stan en sväng med aluwx gubben! <3 Men hörs tonight folks! =D


Kyssenochsmeken!

Av Johanna Sjöberg - 10 november 2007 10:44

Mjaa, jag blev less på det gamla så jag tänkte göra en liten make over.. så, nu är det ju ni som ska tycka till eftersom det är NI som ska trivas när ni är här och läser :) Soo , vad tycks om utseendet på min blogg nu? :) Uppskattar svar =D (haha, tog ida's inlägg, bara för att jag inte orkar skriva ett eget^^)

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards