Direktlänk till inlägg 31 oktober 2007

Jag glömmer nästan bort att det är alltid bäst att falla ..

Av Johanna Sjöberg - 31 oktober 2007 22:47

När ska du fatta ? bär fan ska du börja fatta .. att jag inte vill ha dej längre. Jag vill inte se dej, jag vill inte prata med dej, jag vill inte ha dej i mitt liv elr ngt att göra med dej alls. Det är över, du och jag hade våran tid .. jag trodde den skulle vara längremen du gjorde ditt fucking val. Dina problem inte mina, du förstörde för oss två .. men endå så säger du än idag att du älskar mej, du kan inte leva utan mej, jag är hela din värld och bla bla bla osv! en gång kanske jag var allt det där för dej .. men inte idag! allt har förändrats mellan oss två .. du har förändrats! Jag gick på ditt falska spel .. du drog benen under mej totalt jag föll och orkade inte resa mej upp igen. Det har hänt alldeles för många ggr nu och det sjukaste är att det har bara hänt med dej. Varenda jävla gång har jag gått på samma sak .. varenda jävla gång har jag alltid fallit lika stenhårt för dej. Men du får mej aldrig på fall igen, du sårade & krossade mej en gång .. aldrig igen! det var ditt val inte mitt. Näe, nu ska jag sluta babbla på om det är.


Dagen bärjade med att jag vaknade runt 8 .. ringde till tandläkaren & avbokade tiden halv 9 .. pallade verkligen nt att gå dit. Gick sen o la mej igen och vaknade av att mamma ringde vid halv 12 och hon var helt jävla fly förbannad. Både för att jag hade skite i tandläkaren osså hade hon fått reda på vad jag brukar göra på helgerna "/ Så hon fick fri spel i telefonen och bad mej göra en massa saker som att, tvätta, städa, slänga all smutstvätt i tvättkorgen, ut med vovven, tvätta osv =S så jag satte igång direkt och har höllt på med det hela dagen .. jobbigt mjo! men v vart iaf vänner när hon kom hem igen .. asså min morsa har blive sjukt social & snäll! =O something is wrong. Men mej göre ingenting ^^ Sen åt vi korv & klyftpotatis, mummsigt eftersom jag inte äte ngt alls på hela dagen! men jag känner mej bara äcklad när jag äter .. och därför så ska jag börja svälta mej själv på dagarna & bara äta middag elr inget alls på dagen .. biverkningarna får jag ta! Imorrn blire att vara med josefin. Ska dit vid 12-13 ngn gång och dampa på som vanligt! ;) Sen ka vi hämta vinterdäcken hos mormor & morfar sen ska vi till moster linda och umgås lite med alla kusiner! :) osså lovade mamma att vi skulle beställa hem mat imorrn & kolla på film och grejjer :) så jag får väll proppa i mej lite fetto mat då .. men då kan jag svälta på dagen ist! Men nu ska jag snart kolla på CSI:MIAMI sen blire väll ngn film och sen slagga :) Sov gott allihopa!

You will learn from your misstakes, mine was you!


PUSSSISAAAAAAAAR

 
 
Ingen bild

Magdalena

1 november 2007 10:21

ja, ut med känslorna bruden! =D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Sjöberg - 12 september 2008 16:39

NU BYTER JAG BLOGG, FÖLJ GÄRNA MED =) TACK FÖR TIDEN, PUSSHEJS =)   http://poees.blogg.se http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se     ...

Av Johanna Sjöberg - 12 september 2008 15:35

äntligen är skolan slut, så jävla skönt är det. Ska ut till timrå sen ikväll och myspysa med älskling sen ska jag hem för anders och jag ska göra egen pasta med sås och räkor, kräfter o shit =) så jävla gott! Börjar bli äckligt jävla skol less nu och...

Av Johanna Sjöberg - 6 september 2008 12:49

hello på er pussgurkor!   hihi, jag känner mig glad även fast jag bara vill grina sönder just nu! Men vi får hoppas på att det löser sig, har suttit och prata med becca nu och hon berättade om vad som kommer hända osv för hon har gått igenom samma s...

Av Johanna Sjöberg - 6 september 2008 12:46

beslutet som jag tog igår, var det svåraste jag någonsin har gjortjag vet inte vart jag ska vägen, tusen tankar far genom mitt huvudhela tiden, så många känslor och förklaringar som jag inte kan sätta ord påjag mår inte bra, jag mår verkligen inte br...

Av Johanna Sjöberg - 2 september 2008 13:42

usch, har ont i magen fortfarande, mår illa och jag vill bara lägga mig i sängen och ligga där i typ evigheter. aja, sitter här och lyssnar på avenged sevenfold - afterlife är inte så mycket för sån musik men jag äklskar låten och scream också <3 ...

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards