Direktlänk till inlägg 29 oktober 2007

Weekend

Av Johanna Sjöberg - 29 oktober 2007 16:45

Söndag: Igår så vaknade jag runt halv 12 av att rowbiiN ringer hela jävla tiden, fick fett med damp och slängde telefonen i golvet och sen i vägen .. haha men den gick inte sönder som tur va =P wiiee! Mamma & Janne drog iaf ut till essvik & Jag var bara hemma och loda. Snackade med folks i telefon och stökdade på en massa .. plus att mitt rum ser ut som 3:e världskriget =S får typ städa ... nästa vecka! ^^ Plus att min morsa köpte en ny tändare åt mej igår & gav tillbaka mina ciggisar !? =O hon måste har blive hel knäpp .. men jaja!

Sen kom my brother from another mother (alltså rowbiiN) satt och snackade om det vanliga samt rökte på så in i h-vete!(och mitt rum stinker rök nu! =( ) Sen snackade jag med sofijah i tlfn och gosis somnade! haha, fan häll på att dö av skratt när han snarkade och alla tycks gilla min säääng =D haha, jag med förstås! Sen åt vi middag och skrattade på som vanligt med tha family =)


Vid 10 drog vi ut med andreas & joel. Fick fetaste dampen på joel i granlo och slängde ner han i vattnet samt hällde hur mkt cola somhelst över honom. Sen så skulle han juh naturligtvis slänga ner mej osså så där låg vi och badade i en sjö i granlo fan halv elva på kvällen och sjukt jävla kallt vare osså, men kul som fan vare! ^^ sen när vi skulle dra oss hemöver runt ett ngn gång så kysste joel mej två ggr, asså vafan killen !? BÖRJA TÄNK FFS! gaaah, blir så jävla less .. vrf kan du inte bara gå vidare!!?? Robin & jag drog hem iaf och kollade på Casanova samt garvade sönder och sen somnade vi! =)


Vaknade 11:40 imorrse av att robin snarkar som fan och jag fick frispel och började slå honom! (A) staaackarn! =D Klev iaf upp o snackade med josse, skulle till stan med henne vid ett men då sa mamma att vi skulle bort halv 2 osså vart det inte så och bla bla bla osv. Kollade iaf på film osv hela dan och bara myste på =) Sen drog robin hem vid 4 osså la jag mej i sängen och sov en stund =) Nu ska jag äta sen blire stallet, ska inte rida pralinen idag heller =/ eftersom det är fitt hoppning och min rygg är ceeepeee! "/ jaja .. skirver maybe mer sen ikväll :D hare bäst så länge, RING LR SMSA OM DET ÄR NGT; 076 112 45 90 =D <3


- Kyss & smek.

 
 
Ingen bild

RoowbiiNhallén

29 oktober 2007 22:53

haha, lungt att jag är bäst på att snarka =D puss gummsan!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Sjöberg - 12 september 2008 16:39

NU BYTER JAG BLOGG, FÖLJ GÄRNA MED =) TACK FÖR TIDEN, PUSSHEJS =)   http://poees.blogg.se http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se     ...

Av Johanna Sjöberg - 12 september 2008 15:35

äntligen är skolan slut, så jävla skönt är det. Ska ut till timrå sen ikväll och myspysa med älskling sen ska jag hem för anders och jag ska göra egen pasta med sås och räkor, kräfter o shit =) så jävla gott! Börjar bli äckligt jävla skol less nu och...

Av Johanna Sjöberg - 6 september 2008 12:49

hello på er pussgurkor!   hihi, jag känner mig glad även fast jag bara vill grina sönder just nu! Men vi får hoppas på att det löser sig, har suttit och prata med becca nu och hon berättade om vad som kommer hända osv för hon har gått igenom samma s...

Av Johanna Sjöberg - 6 september 2008 12:46

beslutet som jag tog igår, var det svåraste jag någonsin har gjortjag vet inte vart jag ska vägen, tusen tankar far genom mitt huvudhela tiden, så många känslor och förklaringar som jag inte kan sätta ord påjag mår inte bra, jag mår verkligen inte br...

Av Johanna Sjöberg - 2 september 2008 13:42

usch, har ont i magen fortfarande, mår illa och jag vill bara lägga mig i sängen och ligga där i typ evigheter. aja, sitter här och lyssnar på avenged sevenfold - afterlife är inte så mycket för sån musik men jag äklskar låten och scream också <3 ...

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards