Direktlänk till inlägg 14 juni 2008

080614 - fredag natt

Av Johanna Sjöberg - 14 juni 2008 01:13

Har nyss kommit in igen efter en kväll med killarna, har varit fett roligt som vanligt och nu sitter jag hos gosen och dunkar lazee musik medans hans nördar något spel ^^ Har gått i en stor tröjja hela dagen utan smink och tjoffs. Varit så jävla skönt och bara kollat på film, kollade på förtrollad som var fett jävla bra och lodat & gosat sönder med älskling. Sen vid sex tiden så fixade jag mig och sen drog vi ut. Drog upp på IB och pratade med en massa folks sen fick man gratis hamburgare och robin åt fan tre stycken ;<


Sen satt jocke och jag och retade han hela tiden med att han inte fick mat hemma osv, fast det får han ju :> sen kom rikard så vi drog bort till tjärn. Rickard, simon, millan, anton, robin, jocke och jag. Sen hittade jocke en död fågel som han fick upp på en pinne och jagade iväg alla och robin gick och smällde balonger på folks gårdar sen studenten igår. Haha, det var så jävla fuuult :> Sen när vi kom bort till tjärn så satt vi där och softa. Rökte, pratade, skrattade som vanligt ^^ Sen vart vi less så då drog vi in till timrå igen. Satt oss på torget och pratade med en kille som jobbar för IB och grejjer =)


Sen drog älskling och jag hem och nu sitter jag somsagt här och bloggar plus att jag är blöt i rumpan, HAHA robins fel (a) närå, men bänkarna var så jävla blöt och jag orkade verkligen inte stå. Så vad gör man? ( intresse smurfarna antecknar ) och imorn åker robin till dalarna, han blir borta en hel fucking jävla månad :/ känns så jävla tungt .. men jag längtar tills han kommer hem iaf, för då kommer jag pussa sönder =) nu orkar jag inte skriva nå mer, nu blir det till att gå ner och ta en nattrök sen ska man krypa ner i sängen med älskling. Skriver mer imorn, pyss bitches!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Sjöberg - 12 september 2008 16:39

NU BYTER JAG BLOGG, FÖLJ GÄRNA MED =) TACK FÖR TIDEN, PUSSHEJS =)   http://poees.blogg.se http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se     ...

Av Johanna Sjöberg - 12 september 2008 15:35

äntligen är skolan slut, så jävla skönt är det. Ska ut till timrå sen ikväll och myspysa med älskling sen ska jag hem för anders och jag ska göra egen pasta med sås och räkor, kräfter o shit =) så jävla gott! Börjar bli äckligt jävla skol less nu och...

Av Johanna Sjöberg - 6 september 2008 12:49

hello på er pussgurkor!   hihi, jag känner mig glad även fast jag bara vill grina sönder just nu! Men vi får hoppas på att det löser sig, har suttit och prata med becca nu och hon berättade om vad som kommer hända osv för hon har gått igenom samma s...

Av Johanna Sjöberg - 6 september 2008 12:46

beslutet som jag tog igår, var det svåraste jag någonsin har gjortjag vet inte vart jag ska vägen, tusen tankar far genom mitt huvudhela tiden, så många känslor och förklaringar som jag inte kan sätta ord påjag mår inte bra, jag mår verkligen inte br...

Av Johanna Sjöberg - 2 september 2008 13:42

usch, har ont i magen fortfarande, mår illa och jag vill bara lägga mig i sängen och ligga där i typ evigheter. aja, sitter här och lyssnar på avenged sevenfold - afterlife är inte så mycket för sån musik men jag äklskar låten och scream också <3 ...

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards