Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Johanna Sjöberg - 19 juni 2008 02:06

Jag har märkt att jag typ bara bloggar på nätterna nuförtiden? för det är ju typ den enda tiden som jag har tid för att blogga och jag måste fan sluta säga typ och sluta svära, nog med det. Har somvanligt slösat bort en hel dag på att sova. Men vi fyra tiden så drog jag ner till stan med tony. Vi gick på gina tricot och jag skulle prova hur mycket kläder somhelst, han vart nog ganska less ;> men jag fyndade en klänning som är .. svårt att förklara, bilder kommer imorn, sen köpte jag en vit skjorta och ett svart bälte till. Det var hur snyggt somhelst. Sen skulle vi dra till någon toalett för att byta om och då träffade jag issa, hultan och biffen =) stog och snackade med dom där ett tag sen gick vi och bytte om och det blev klänningen som jag inte kan förklara hur den ser ut =) efter det drog vi på donken, och naturligtvis så skulle pontus öberg vara där, så jag snackade lite med han o så sen drog vi ut på stan igen. Fixade money to tha phone. Sen gick vi förbi bk och rökte och pratade.


Sen när jag skulle hem så träffade jag anna, men bussjävlen skulle ju gå vilken sekund somhelst så jag fick prata lite snabbt med henne och sen åkte jag hem. När jag kom hem så satt mamma, pia & anders ute på balkongen så vi käkade då, var hut jävla gott somhelst för anders hade gjort egen pasta, och den slog ju alla andra, självklart. Vi åt de med musslor, kräftstjärtat och ngn skitgod sås till =) gott var det iaf! någon som vill smaka !?!?!? ehehheheh, jävla flumm humör jag är på ;o Sen var det sex and the city maraton på tvn så jag satt såklart bänkad där och fett att jag ska gå på premiären på lördag av filmen om jag inte är i dalarna då eller så får jag gå när gosis har kommit hem =) han ska även åka hem en vecka tidigare för han saknar mig så mkt och han träffar bara sin släkt en gång per år, så jävla sött tycker jag iaf (a) <3 nääe, nu ska jag avrunda och krypa ner i sängen och somvanligt nörda sönder mitt minigolfs spel på mobilen, det är chill main, puss!

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards