Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Johanna Sjöberg - 10 juni 2008 10:07

så nu ska jag börja fixa mig sen ska jag ta bussen ner till stan och samt käka på bite line med klassen. Haha, alla vet ju hur det kommer att gå! Men först tänkte jag ge er en liten uppdatering. Igår var jag med goos efter han hade slutat skolan. Vi drog till sjukhuset en snabbis och sen drog vi hem igen. Myste och pratade som vanligt, haha och skrattade! Sen åkte vi ut till honom och han tränade. Sen drog vi hem till hans mamma och kollade på tv och sen mitt i allt så blev det en massa mys :> sen åkte jag hem vid halv tio tiden och jag stör mig så in i helvete på att dom har ändrat busstiderna. Bussarna går typ bara 2 gånger i timmen från navet och ibland bara en. Så jävla less och såhär ska det vara tills den 24 augusti ? men ge upp! Näe, nu måste jag klicka vidare, bussen går 10:57 och då blir jag för tidig men nästa buss går 11:17 och om jag tar den så kommer jag försent. Fuck DINTUR! pyss bitches

Av Johanna Sjöberg - 10 juni 2008 00:25

Visste ni att eniglt en udnreösknign på ett Egnelstk univreisett så kan man srkiav bkostväre i vlikne ornding som hlest och det går ädnå att lsäa då hjrnäan upfpatatr odret så lnäge fösrta och sitsa bkostaevn är på rtät palts. Dttea breor på att vi itne lsäer vrjae bkotsav för sig uatn odret som hleteht.

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards