Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Johanna Sjöberg - 12 juni 2008 14:10

du var min allra bästa vän, hon som jag litade på till tusen.
men du valde fel väg, och nu har jag ingen att prata med
och den dagen jag fick veta att du var borta fick jag en fråga
varför kunde jag inte stoppa dig ?
alla dessa jävla tårar, hat och år som du har stöttat mig igenom
är som bortblåst med vinden och alla minnen kan inte upplevas, dom måste tänkas.

jag saknar dig, jag älskar dig, vila i frid
världens bästa vän -
amanda katrin larsson melin

Av Johanna Sjöberg - 12 juni 2008 08:18

och om fem timmar och 50 minuter så går man ur åttan. Tiden har gått så jävla snabbt och jag vill inte ens våga titta öpå mina betyg, blir så jävla besviken .. just på mig själv att jag inte orkar. Men det blir sommarskola med sandra istället, och det kommer bli fett nice! Sov hos älsklingen igår, han åker på lördag. Ner till dalarna där all hans släkt bor typ, men det värsta är att han blir borta en hel fucking jävla månad. inga pussar, kramar, mysande eller någonting sånt .. bara prata i telefon. Men jag har ju haft långdistans förhållande förrut. och han är ju trots allt bara borta en månad (a) men det kommer bli fett jävla äckel jobbigt endå, HSKHGFJESHDJ NIESHJBFCNAMISDOHFCREAKAJE NVJ DAAAAAAAAMP!!!!! aja, nog pratat om det. Nu måste jag hopa in i duschen sen ska jag fixa mig, trycka ner vindunkarna i väskan för det blir ju ån ikväll och sen skolavslutning =D

måste även införskaffa mig ett ciggpaket tills ikväll, rökte upp den sista imorse och jag har världens PMS humör, nu ska jag sluta  babbla och hoppas på att ni får en underbar kväll =) pyss bitches!

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards