Direktlänk till inlägg 17 december 2007

When life sucks, drop your pants baby !

Av Johanna Sjöberg - 17 december 2007 12:28

Just nu känner jag mig krossad och förstörd. Allting bara rasade igår när du sa dom dära orden som jag aldrig trodde att jag skulle få höra. men nu är jag tillbaka på ruta ett igen, känslorna blir för mkt och tårarna har ingen stopp knapp som man kan trycka på. lätt sagt; Du var droppen som fick min bägare att rinna över. men nog om det, det är bara att kämpa vidare utan ngt hopp eller mål, precis som det alltid har varit.


I helgen så har jag vare med evelina och andreas. slutade 12 i fredags, drog ner till stan med Vicky, evelina, julia, sofia, kg och ante. fett soooft ! evelina köpte en svart tröjja från H&M sen drog vi till navet och träffade folks. sen satt sig evelina, jag och andreas och väntade på timrå bussen och under tiden så höll vi på som vanligt la ;) haha, drog ialf sen till timrå och evelina och jag frågade en gammal gubbe om en tändare osså fick vi låna den och precis då så åker evve's farmor och farfar förbi! men lyckat, eller inte. Så dom trodde att evelina skulle röka osv plus att det vart en massa snack om det där sen. Sen på kvällen så drog jag hem vid nio och på lördag så drog vi till backen och åkte fan hela dagen. Kul vare ialf fast jag har fett med blåmärken på vaderna, smalbena och låren efter pjäxorna plus att det var en unge som åkte rakt in i låret så därför är jag blå där ;) haha, illa nog vare. For till timrå igen vid fyra och var där hela kvällen. Gick och mötte andreas också och sen kollade vi på film och bara hade det softiisch ! huhu, fett ägd vi är asså! =D sen drog andreas hem vid 1 ngn gång. evelina och jag gick ner och kollade på tarzan men jag var så jävla trött så jag höll på att somna hela tiden. Sen gick vi upp och små pratade och vid halv 3 så slog jag äntligen igen ögonen.


Vaknade vid halv 12 på söndag. Ringde till andreas typ 30 ggr och ville att han skulle komma dit men han orkade inte plus att bussarna gick sämst på tider. Så vi möblerade om evelinas rum och fixade. Sen drog vi till min mormor vid 2 så hon skjutsade oss till stan sen sprang jag in på H&M och köpte en likadan tröjja som evelina. och den är fett grim och snygg! ;) sen drog vi till navet och träffade andreas och sen ringde en viss person osså vart det kaos av alltihop, blää .. gick på pressbyrån iaf och köpte mig en cola samt lite godis ^^ sen bjussa jag anna på cola fast hon fick öppna den och jag hade skakat den! haha, stackars =P sen hoppade evelina och jag på bussen hem. När jag kom hem så klädde jag julgranen samt åt med the family och softade på gick och la mig halv 1 men var fortfarande pigg så då började jag grina fan as mkt :/ och inte för att jag inte kunde sova utan för en annan sak så jag snackade lite med marchus och han fick mig på bra humör igen, go älsklingen! <3 sen somnade jag och vaknade vid 7 imorrse, drog på mig kläder och gick till bussen .. japp, ni läste rätt jag hade inge smink på mig och håret stog åt alla håll. tog bussen till evelina och fixade mig där så det vart fetwtiing naaajs ^^ hihi, jag älskar verkligen mitt hår nu plus att jag inte ser så tjock ut längre ;) har elevensval hela veckan så vi börjar 9 och slutar 2 btw, så flyttar jag till evelina idag! orkar inte bo hemma längre så det blir najsde. kommer nog inte ha tillfälle att blogga nå mer men ni kan juh alltid ringa eller skicka sms sötnosar 076 112 45 90 men nu ska jag klicka vidare =) hare bäst kära bloggläsare. btw, dagens citat: Att fånga en man är en konst, att behålla honom är ett jobb.


ha en underbar kväll people

kram från hanny


GAMMAL BILD =O

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Sjöberg - 12 september 2008 16:39

NU BYTER JAG BLOGG, FÖLJ GÄRNA MED =) TACK FÖR TIDEN, PUSSHEJS =)   http://poees.blogg.se http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se     ...

Av Johanna Sjöberg - 12 september 2008 15:35

äntligen är skolan slut, så jävla skönt är det. Ska ut till timrå sen ikväll och myspysa med älskling sen ska jag hem för anders och jag ska göra egen pasta med sås och räkor, kräfter o shit =) så jävla gott! Börjar bli äckligt jävla skol less nu och...

Av Johanna Sjöberg - 6 september 2008 12:49

hello på er pussgurkor!   hihi, jag känner mig glad även fast jag bara vill grina sönder just nu! Men vi får hoppas på att det löser sig, har suttit och prata med becca nu och hon berättade om vad som kommer hända osv för hon har gått igenom samma s...

Av Johanna Sjöberg - 6 september 2008 12:46

beslutet som jag tog igår, var det svåraste jag någonsin har gjortjag vet inte vart jag ska vägen, tusen tankar far genom mitt huvudhela tiden, så många känslor och förklaringar som jag inte kan sätta ord påjag mår inte bra, jag mår verkligen inte br...

Av Johanna Sjöberg - 2 september 2008 13:42

usch, har ont i magen fortfarande, mår illa och jag vill bara lägga mig i sängen och ligga där i typ evigheter. aja, sitter här och lyssnar på avenged sevenfold - afterlife är inte så mycket för sån musik men jag äklskar låten och scream också <3 ...

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards