Direktlänk till inlägg 26 december 2007

071226 - onsdag

Av Johanna Sjöberg - 26 december 2007 20:28

Har nog aldrig haft en sån tråkig julafton som jag hade i år :/ Hade noll jul känsla och jag mådde skit, men det funkade iaf och hoppas att den blir bättre nästa år. Mamma kom och väckte mig vid halv 10 på måndag morgon men låg och drog mig till 10 för jag var helt fucking jävla död ;) sen klev jag upp osså öppnade vi julklapparna från mamma & janne på en gång. Fick en ny jacka, victoria beckham och jennifer lopez parfym med body lotion och shower gel. sen fick jag en guld sminkväska med So...? superstar! parfym,glitterpuder,bodyspray osv, påslakan sett i svart och guld som det står "I love u" på och en massa annat. Undrkläder, tröjjor osv .. fick fan 33 paket av mamma så jag orkar inte räkna upp alla ! =D Sen hade vi lilla julafton hemma och vid ett så drog jag till mormor och morfar osså var erik där så jag satt och loda med han ett tag, sen drog vi till linda & olle. kollade på kalle anka men det sög eftersom alla ska prata hela fucking jävla tiden och det bästa är tomtens julverkstad =D huhu, bäbis johanna. efter det så åt vi och kollade på lite film och bara myste på. Sen öppnade vi alla paket och anton och oliver (småbarna) fick en massa jävla grejjer och jag fick långa strumpor, pengar, 3 parfymer, styling på Vero moda/ONLY, kläder, underkläder osv osså fick jag en as snygg jacka av morfar, kamoflage färgad med huva och grejjer, fett snygg varen iaf! sen åkte vi hem vid tolv, jag var så jävla trött så jag höll på att somna hela tiden men jag kunde inte sluta tänka på en viss person, fan vad jag saknar dig älskling's gubben <'3 :'/ gick och la mig vid halv 2 somnade grymt snabbt och skönt! ;) Vaknade runt 12 igår, drog mig upp ur sängen och tog mig lite fika, satt mig framför tv;n sen fixade jag mig och drog till kussarna igen! =) gick på långprommis med emelie, anton, oliver, linda och olle. as härligt, sen när vi kom hem igen så fikade vi och kollade på film. sen hämtade mormor mig vid halv 5 åkte hem till dom igen och åt oxfilé med bakpotatis sen skjutsade dom hem mig osså fick jag 100 ;- av morfar! =D haha, han är bara helt klart bäääst! sen visade jag mamma alla presenter jag fick osså la jag mig i sängen för att smsa med robin men somnade ist ;O haha, typiskt mig. vaknade runt 9 klev upp, duschade osså såg jag att det låg 500 ;- på databordet från ove och asta. Så imorrn blire att köpa plattång, nya mjukisbyxor, nya skor och ny foundation, wooohooo! =D


Imorrn blire sova och stan och vara med älskliings tildiiz! =D men nu har jag inte så mkt mer att skriva. btw, så kommer jag sluta lägga upp bilder på bloggen och ha dom på bilddagboken ist; http://sslowdrug.bilddagboken.se osså har jag skaffat en ny msn så adda för faaan; sslowdrug@hotmail.com haha, jag älskar verkligen namnet "sslowdrug" vette fan varför, men det är bara så klatchigt! men nu ska jag avrunda och hoppa in i duschen, sen blire väll anatgligen mer tlfn. snack och film. skriver nog mer inatt eller så, ska ha värsta uppesittar kväll tror jag, på återseende.


ha en härlig kväll

kram från hanny

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Sjöberg - 12 september 2008 16:39

NU BYTER JAG BLOGG, FÖLJ GÄRNA MED =) TACK FÖR TIDEN, PUSSHEJS =)   http://poees.blogg.se http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se  http://poees.blogg.se     ...

Av Johanna Sjöberg - 12 september 2008 15:35

äntligen är skolan slut, så jävla skönt är det. Ska ut till timrå sen ikväll och myspysa med älskling sen ska jag hem för anders och jag ska göra egen pasta med sås och räkor, kräfter o shit =) så jävla gott! Börjar bli äckligt jävla skol less nu och...

Av Johanna Sjöberg - 6 september 2008 12:49

hello på er pussgurkor!   hihi, jag känner mig glad även fast jag bara vill grina sönder just nu! Men vi får hoppas på att det löser sig, har suttit och prata med becca nu och hon berättade om vad som kommer hända osv för hon har gått igenom samma s...

Av Johanna Sjöberg - 6 september 2008 12:46

beslutet som jag tog igår, var det svåraste jag någonsin har gjortjag vet inte vart jag ska vägen, tusen tankar far genom mitt huvudhela tiden, så många känslor och förklaringar som jag inte kan sätta ord påjag mår inte bra, jag mår verkligen inte br...

Av Johanna Sjöberg - 2 september 2008 13:42

usch, har ont i magen fortfarande, mår illa och jag vill bara lägga mig i sängen och ligga där i typ evigheter. aja, sitter här och lyssnar på avenged sevenfold - afterlife är inte så mycket för sån musik men jag äklskar låten och scream också <3 ...

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards