Alla inlägg den 3 december 2007

Av Johanna Sjöberg - 3 december 2007 12:27

Härligt låt det där med adam tensta =D woohoo, äntligen så sitter jag vid datorn igen .. eller jag har fortfarande dataförbud men jag skriver endå ;) har så jävla mkt jag vill säga men jag orkar inte skriva allt. Ska försöka få tillbaka datorn ikväll ska prata med mamma så vi får hoppas på det bästa (A)

Igår så drog mamma och jag på birsta city. Köpte en massa småsaker och mamma var as snäll och betalde alltihop osså gick jag och valde ut lite julklappar eller snarare sa allt jag ville ha som blev sjuk mkt =O ? haha ovanligt la .. men jag köpte iaf lite små saker

  • ögonbrynspenna 24:90:- H&M
  • Foundation L´oreal paris 129:- H&M
  • Foundation "padd" 29:50:- H&M
  • Svart/vita randiga knä strumpor 99:- H&M
  • Mobil strumpa med ngn söt figur på 39:90:- SIX
  • Piercing till läppen 129:- SIX
  • En guldkedja 139:90 :- Guldfynd

huhu, blev lite iaf .. Sen drog vi till Big boy och åt och sen for vi hem och kollade på film hela kvällen sen snackade mamma och jag om mitt cigg behov också så nu ska jag börja snusa ist. haha, fast vette fan om det kmr hålla !? =D men jaja, får se hur det går. Ikväll blire stallet .. är hopp teori så det blir bara att åka dit vara med och sen åka hem igen =) Imorrn äre som vanligt skola .. fettjävla less jag är på skiten! Sen har jag skolkat så jävla mkt på senaste tiden .. typ bara hängt på navet/stan och jag hatar navet lodisar osså har jag blivit en själv !? =S nejnej, det går inte ;) Sen före jul så ska vi ha möte med rektorn och grejjer för det finns en ganska stor chans att jag måste gå om åttan =/ daaaaaaamp, vill verkligen inte! palla gå med fjoll 7:orna .. men jaja .. bara att plugga plugga plugga! Som tur är så flyttar jag till sthlm efter nian. Inte säkert än men mamma vill plugga till läkare igen och få blire bara att flytta! skönt som fan att bara slippa s-vall osså kmr jag närmare älskling, eftersom han bor i kungsängen och då flyttar vi till åkersberga =D huhu, jaja får se hure bli med saken! men nu ska jag in och kolla lite på lunar samt lägga in nya låtar i tlfn börjar bli less på dom jag har nu =P men antagligen så återkommer jag imorrn eller ngn dag .. får se hur glad mammsen är idag =D hare bäst kära bloggläsare!


ha en kanon måndag people

kram från slowdrug

Presentation

Omröstning

Vad föredrar du helst i sängen?
 hårt och brutalt
 mjukt och försikitgt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards